Kritika koncerta Berlinskih filharmonikov: Kakor na vožnji s prestižnim avtomobilom
V Ljubljani se ne moremo pritoževati nad simfonično ponudbo, ki jo redno polnita oba domača simfonična sestava, mednarodni mozaik pa sta nam skozi leta pomagala popolnjevati Cankarjev dom in Ljubljana Festival. Ob vseh prestižnih imenih, ki smo jih spoznali na takšnih gostovanjih, pa se je ves čas zdelo, da nam kot zadnja sličica v albumu manjka gostovanje Berlinskih filharmonikov – orkestra, ki si je predvsem v času »vladavine« Herberta von Karajana zaradi brezštevilnih avdio in tudi video posnetkov izboril najprestižnejše mesto med svetovnimi simfoničnimi orkestri.
Dirigent Kiril Petrenko je iz svojega orkestra izvabil ravnotežje med številnimi glasbenointerpretacijskimi detajli, tehničnimi vragolijami in poenoteno slogovno atmosfero. (Foto: Monika Rittershaus)
Prav Karajan je bil tisti maestro, ki se je zavedal, da je poleg glasbenotehnične perfekcije za prepoznavnost v sodobnem svetu pomembna tudi tesna povezava z mediji...