Ob izbruhu pandemije je povpraševanje po ladijskem tovornem prometu nazadovalo, a je nato občutno okrevalo, poročajo tuje tiskovne agencije. Prihodki velikana od prodaje so posledično lani porasli za 55 odstotkov na 61,8 milijarde dolarjev, pri čemer je čezmejni kontejnerski prevoz poskočil za 65 odstotkov.
Bruto dobiček iz poslovanja (EBITDA) danskega ladjarja se je skoraj potrojil na 24 milijard dolarjev, kar v Maersku pripisujejo nižjim stroškom in optimizaciji svojih logističnih verig.
V podjetju pričakujejo, da se bodo rekordi nadaljevali tudi v letošnjem letu. EBITDA naj bi bil na ravni lanskega. Koncern, ki načrtuje, da bo do leta 2050 ogljično nevtralen, bo nadaljeval tudi zeleno politiko. Lani je svoje izpuste oklestil za 42 odstotkov.
Rekordne poslovne rezultate sta sicer objavila tudi Maerskova tekmeca, italijanski MSC in francoski CMA CGM.