Turisti, ki dopust radi preživljajo na Pelješcu, si bodo letošnje poletje skrajšali pot do priljubljene destinacije, saj so gradnjo mostu po 1277 dneh končali. Prav tako cesto, ki povezuje most in jadransko magistralo, bodo za promet odprli to poletje, dela na drugih povezovalnih cestah pa bodo končana predvidoma do konca leta 2022, so med drugim sporočili iz družbe Hrvatske autoceste.
Kitajsko podjetje CRBC je gradnjo mostu začelo 30. julija 2018, rok za konec del pa je bil 36 mesecev in 29 dni. Za uradni konec gradnje bo veljal opravljen tehnični pregled, ki bi se moral končati v ponedeljek, 31. januarja. To pomeni, da je gradnja pelješkega mostu, enega od največjih gradbenih projektov na Hrvaškem v zadnjih letih, trajala 52 dni dlje, kot so načrtovali.
Preverili so njegovo nosilnost
Pred dnevi so čez most že peljali prvi tovornjaki, s katerimi so preverili njegovo nosilnost, zdaj pa ga morajo na obeh straneh povezati še s kopnim. Najprej, in sicer do letošnjega poletja, bodo končali povezovalno cesto od jadranske magistrale do mostu in novo cesto od mostu do cestnega vozlišča Prapratno. Preostali del ceste od stonske obvoznice do mesta Doli bi moral biti končan do konca tega leta. Skupno bodo zaradi pelješkega mostu zgradili 32,5 kilometra novih državnih cest.
Z mostom na Pelješac bo Hrvaška prvič v zgodovini svoje samostojnosti povezana v enotno celoto, skrajni jug države pa ne bo več ločen od matice. Kot je za tportal.hr povedal predsednik uprave Hrvatskih autocest Josip Škorić, je bilo na ogromnem gradbišču med gradnjo mostu tudi po 20 plovil, 600 delavcev pa je v most načrpalo skoraj 70.000 kubičnih metrov betona. sta