»Dela potekajo skladno z generalnim terminskim planom. Izkopna dela bodo zaključena do oktobra 2023, vsa dela pa do maja 2025. Izkopna dela na slovenski strani so zaradi pritožb neizbranih izvajalcev stekla dve leti za Avstrijci,« je zapisal Dars.

Skupna dolžina druge cevi predora je 7948 metrov, od tega je slovenski odsek dolg 3446 metrov, avstrijski pa 4402 metra.

Na avstrijskem delu so z vrtanjem do slovenske meje prišli septembra lani, po treh letih od začetka gradnje. Izkop druge cevi je na slovenski strani predora stekel avgusta 2020.

Izkop na slovenski strani se je začel več kot dve leti in pol po tistem, ko je Dars z razpisom začel iskati izvajalca del. Avstrijci so po pravnomočno sklenjenem postopku javnega naročanja izbranega izvajalca v delo uvedli septembra 2018, na slovenski strani pa je izbor zaradi pritožb neizbranih izvajalcev postal pravnomočen šele januarja 2020.

Po dokončanju del in preusmeritvi prometa v novo cev Dars načrtuje še dvoletno sanacijo obstoječe, zahodne cevi predora, za kar bo izveden ločen postopek oddaje javnega naročila za izbor izvajalca del.

Skupna vrednost projekta, ki ga izvajata upravljavec avstrijskih avtocest Asfinag in upravljavec slovenskih avtocest Dars, je 320 milijonov evrov.