Vodilno južnokorejsko avtomobilsko podjetje je prodajo po svetu lani okrepilo za 3,9 odstotka na 3,9 milijona vozil, rast pa pripisuje povečanemu povpraševanju po športnih terencih in luksuznih vozilih Genesis, poroča nemška tiskovna agencija dpa. Da bi izpolnil tudi za letos zastavljene cilje, Hyundai načrtuje nadaljnjo širitev na področju luksuznih modelov.

Se je pa podjetje lani slabše odrezalo v zadnjem četrtletju, ko je njegova prodaja na letni ravni nazadovala za 15,7 odstotka na 960.639 enot. Na trgih zunaj Južne Koreje je do tega prišlo zaradi pomanjkanja komponent, kot so polprevodniki. Čisti dobiček v zadnjem trimesečju lani je tako v letni primerjavi upadel za 41 odstotkov na 701,4 milijarde vonov (518,7 milijona evrov).

Hyundai Motor skupaj s svojo podružnico Kia predstavlja enega od desetih največjih proizvajalcev avtomobilov na svetu.