Ogier se je v motošport zaljubil že v otroštvu, saj je bil oče velik oboževalec brazilskega dirkača Ayrtona Senne v formuli ena, njegov stric pa voznik v avtokrosu. Kariero je začel v kartingu, nato je presedlal v dirkalnik za reli in leta 2005 osvojil Rallye Jeunes – športni dogodek v Franciji, kjer se pomerijo talentirani vozniki relija. Ta zmaga mu je odprla vrata v serijo Peugeot 206 Cup, kjer je začel sodelovati s svojim dolgoletnim sovoznikom Julianom Ingrassiom. Bil je najboljši novinec leta in bil je tudi na stopničkah.

Naslednje leto je prišel tudi do prve zmage in tako leta 2008 prestopil v svetovno prvenstvo relija. V svoji kategoriji je s citroenom C2 zmagal in osvojil naslov mladinskega svetovnega prvaka že v prvem poskusu. Zaradi tega uspeha je dobil priložnost, da na zadnjem reliju sezone v Walesu vozi v glavnem razredu WRC. Že na prvi hitrostni preizkušnji je zmagal in nekaj časa tudi vodil na dirki. Zaradi dobre predstave se je od njega v naslednji sezoni, kjer je vozil za mlado ekipo Citroena, veliko pričakovalo. V novi sezoni je bil njegov sotekmovalec v ekipi svetovni prvak v formuli ena iz sezone 2007, Finec Kimi Raikkonen.

Zmaga na dirki prvakov

Po začetnih težavah se je le sestavil in v Grčiji prišel do prvih stopničk z drugim mestom, sezono pa je končal na osmem mestu. Na prvo zmago je moral počakati do šeste dirke naslednje sezone. Po tej zmagi na Portugalskem je vozil vse bolje in bolje ter se pozneje v sezoni pridružil glavni Citroenovi ekipi, kjer je postal sotekmovalec prvega zvezdnika Sebastiena Loeba. Sezono je po še eni zmagi na Japonskem končal na četrtem mestu. V sezoni 2011 se je že boril za naslov prvaka. S petimi zmagami je v troboju z Loebom in Fincem Hirvonenom le za nekaj točk osvojil tretje mesto. Na prestižni dirki prvakov konec leta je premagal vse voznike v WRC in F1. Takrat sta vozila tudi sedemkratna in štirikratna svetovna prvaka v formuli ena, Nemca Michael Schumacher in Sebastian Vettel, in tudi devetkratni zmagovalec dirke 24 ur Le Mansa, Danec Tom Kristensen.

Po zmagi je Sebastien Ogier dejal: »Zelo sem srečen. Bil je zelo lep vikend in zelo zabavno je bilo voziti tukaj. Neverjetno je zmagati proti vozniku, kot je Kristensen, ki ima zares veliko izkušenj.« Po sezoni se je pridružil ekipi Volkswagna, ki je za leto 2013 načrtovala vstop v prvenstvo z novim polom R. Zaradi tega je moral v sezoni 2012 voziti s škodo fabio, ki pa ni bila konkurenčna najboljšim in je bil zato na koncu šele na skupnem desetem mestu. V sezoni 2013 je bil z novim dirkalnikom in po delni upokojitvi Loeba (odpeljal je le tri dirke in dve dobil) praktično nepremagljiv. Dobil je devet od trinajstih dirk in postal tretji Francoz, ki je osvojil naslov svetovnega prvaka.

Svetovni prvaki postali iz nič

V tisti sezoni je zmagal celo na ledenem in zasneženem reliju na Švedskem in tako postal šele drugi Neskandinavec, ki mu je to uspelo. Po osvojenem naslovu je razplet komentiral z naslednjimi besedami: »Način, s katerim smo postali prvaki, je neverjeten. V enem letu smo iz nič postali svetovni prvaki.« Želel si je, da ostane na vrhu tudi v naslednji sezoni. Z osmimi zmagami mu je to uspelo in postal je šele osmi večkratni svetovni prvak. Tudi v sezoni 2015 je z osmimi zmagami postal prvak in šele tretji s tremi zaporednimi naslovi. V naslednji sezoni je nadaljeval prevlado in si v Španiji zagotovil svoj četrti zaporedni naslov prvaka ter se tako izenačil s Fincema Jukom Kankkunenom in Tommijem Makinenom.

Po sezoni je prestopil v moštvo Ford, kjer je s fiesto nadaljeval uspehe in postal prvak še z drugo znamko. Leto 2016 je začel z novo, že šesto zmago in s peto zaporedno na reliju v Monaku, kar je bil nov rekord. Naslov je po napetem troboju z Estoncem Ottom Tanakom in Belgijcem Thierryem Neuvilleom osvojil v zadnjem dnevu sezone. Po njej se je vrnil v citroen, s katerim je naslednjo sezono končal kot tretji. To je bila tudi edina sezona od leta 2013, ko Ogier ni postal svetovni prvak.

Želja je tudi 24 ur Le Mansa

Od leta 2020 vozi za Toyoto v yarisu. V skrajšani sezoni 2020 zaradi koronavirusa je na zadnji dirki sezone za las še s tretjo različno znamko postal prvak. Letos je na uvodnem reliju sezone v Monaku zmago slavil že osmič in tako postavil rekord na tem najprestižnejšem reliju. Letošnjo sezono je sklenil z zmago na reliju v Monzi in z osmim naslovom svetovnega prvaka. To je bila njegova zadnja celotna sezona. Naslednje leto tako ne bo več nastopil na vseh dirkah, ampak samo še na izbranih. Zagotovo bo Ogier vozil na prvi dirki v Monaku, kjer bo znova nastopil tudi Loeb. Ogier si v prihodnosti želi nastopiti tudi na sloviti dirki 24 ur Le Mansa.