Dacia spring je prvi električni avtomobil tega romunskega proizvajalca, ki je, tako kot vsi njeni štirikolesniki, cenovno dostopen najširšemu krogu kupcev. Gre za majhen mestni avto, ki pa ima hkrati, kot je za ta čas pomembno, nekatere poteze športnega terenca – med drugim denimo ponuja 15-centimetrsko oddaljenost od tal. Naslednje leto bo na voljo tudi v tovorni različici cargo, ki bo na voljo predvsem mestnim dostavljalcem pošte ali hrane.

3,73 m je dolžinska mera dacie spring, ki v širino meri 1,77 metra, v višino pa 1,52. Osnovna prostornina prtljažnika je 270 litrov.

33 kW (45 konjskih moči) premore osnovna različica električnega motorja dacie spring, ki je nameščen v sprednjem delu, enako kot pri običajnih avtomobilih. Z mesta do hitrosti 100 kilometrov na uro spring potrebuje 15 sekund, najvišjo hitrost pa doseže pri 125 km/h.

Da bo prvi Daciin električni avtomobil v prvi vrsti mestno vozilo, so se v vodstvu odločili po analizi evropskega trga. Statistika pravi, da povprečen voznik na dan prevozi okrog 30 kilometrov, večinoma po mestu ali okolici, za tovrstne opravke pa je idealno majhno, lahko vozilo, kot je spring, ki tehta manj kot eno tono. To seveda s seboj prinese manjši in šibkejši motor ter manjšo baterijo, s čimer je tudi cena avtomobila lahko dostopnejša. Vseeno je spring precej prostoren avtomobil, homologiran pa je za štiri osebe.

Adem Dizdarević, Dacia

295 km je doseg springa, izmerjen po merilnem ciklu WLTP, pri mestni vožnji. Pri kombiniranem ciklu vožnje omogoča doseg 225 kilometrov.

27,4 kWh znaša kapaciteta baterije pri springu, omogoča pa polnjenje na vse možne načine. Na hitri polnilnici se napolni v manj kot uri in pol, na domači vtičnici pa polnjenje traja manj kot 14 ur.

16.890 € je osnovna cena dacie spring z osnovno opremo comfort, pri trenutni subvenciji pa se ta zniža na 13.512 evrov. Bolje opremljeni (comfort plus), ki prinaša velik zaslon na dotik in še veliko druge opreme, stane 18.290 evrov, s subvencijo pa 14.632 evrov. mat