Kot so zapisali v sporočilu za javnost, je umetniška vodja bienala, italijanska kuratorica Cecilia Alemani, v svoji izjavi poudarila pomen domišljijskih transformacij, snovnih in nesnovnih, za današnji trenutek. V naslovu tokratnega bienala pa se je vsebinsko navezala na knjigo Mleko sanj britansko-mehiške slikarke in pisateljice Leonore Carrington (1917-2011), ki je svojo ustvarjalno pot začela v nadrealizmu.

Akademski slikar Marko Jakše, prejemnik nagrade Prešernovega sklada za leto 2015, s svojimi domiselnimi deli že več kot tri desetletja vznemirja javnost. Od začetka ustvarjalne poti se intenzivno posveča izključno slikarskemu mediju in znotraj tega raziskuje svoje specifične poudarke. S prepoznavnimi figuralnimi in krajinskimi motivi je ustvaril skrivnosten likovni univerzum, v katerem se prepleta sanjsko in realno, lirično in pripovedno, arhaično in sodobno.

Jakše je izjemno samosvoj in sugestiven umetnik, ki s privlačnimi, deformiranimi podobami razpira nezavedno, čustveno in imaginarno. Čeprav je v nekaterih delih opaziti aluzije na pretekle pojave iz likovne umetnosti, se slikar napaja iz sedanjosti in tega, kar je in kar občuti. Svoje potovanje dojema kot igro, v kateri raziskuje spontanost in ostaja večni otrok. Jakšetov likovni izraz je celovit, večpomenski in nezvedljiv na razumsko ubesedene koncepte, še piše v sporočilu za javnost.

Za komisarja slovenske predstavitve je bil letos imenovan direktor Moderne galerije Aleš Vaupotič, za kustosa pa Robert Simonišek. Slovenski paviljon bo v zaključnem segmentu zgradbe Arzenalov, osrednjega razstavišča glavne razstave bienala.