Karel Jezeršek, ustanovitelj podjetja, obrtnik leta 2004, je leta 1978 postavil temelje družinskega podjetja, ki so ga po njegovi nenadni smrti leta 2006 prevzeli njegovi trije sinovi, direktorski položaj pa je prevzel najmlajši Jernej Jezeršek. Skozi leta si je podjetje pridobilo in utrdilo ugled kot vodilni proizvajalec vrhunsko oblikovanih in kakovostno izdelanih stopnic.

Vsako stopnišče naredijo po naročilu

»Imamo več kot 40-letno tradicijo, ki temelji ter se nadaljuje z nenehnim vlaganjem v tehnologijo in razvoj, ter dolgoletno in strokovno podkovano ekipo sodelavcev, ki se ne ustraši nobenega izziva. Zadnja leta približno 20 odstotkov prihodkov na leto vložimo v novo tehnološko opremo, posodabljanje programske opreme, gradnjo ter v znanje zaposlenih. To nam omogoča hitrejše iskanje inovativnih produktnih rešitev, optimizacijo proizvodnje in ustvarjanje visoke dodane vrednosti z lastnimi proizvodi,« je pojasnil direktor Jernej Jezeršek, ki pravi, da je bila največja prelomnica v zadnjih letih gradnja in selitev v nove proizvodne prostore leta 2019.

Izdelujejo različne oblike stopnic, posebej so znani po najzahtevnejših oblikah s krivljenimi elementi. Pri izbiri sloga in vrste lesa oziroma kombinacije materialov se prilagajajo celotnemu ambientu ter željam investitorjev in arhitektov. Število kombinacij je torej neomejeno. Vsako stopnišče delajo po naročilu in je unikatno. Kupce v grobem delijo na proizvajalce montažnih hiš doma in v tujini ter individualne kupce. »Seveda smo veseli vsakega kupca, posebno v ponos pa nam je bogat seznam petičnih kupcev, med katerimi so svetovno prepoznavna imena, ki pa morajo v večini primerov žal ostati anonimna. Delali smo tudi za najdražje stanovanje na svetu v Monaku,« je povedal Jezeršek in dodal, da so bistvo uspeha delo, sodelovanje, znanje, razvoj in dobra mera poguma. Nenehno si prizadevajo za napredek in izboljšave pri načrtovanju in proizvodnji. V njihovem delovnem procesu je kar nekaj naprav, postopkov in detajlov, ki so plod lastnih idej in razvoja.

Svetla prihodnost lesne panoge

Hierarhična struktura podjetja je precej preprosta in tipična za majhna podjetja, ki izhajajo iz obrtniške dejavnosti. Vodstvenega kadra je malo in tudi ta je še močno vpet v operativno, po potrebi tudi fizično delo. Glavnino kadra sestavljajo proizvodni delavci iz lokalnega okolja. Glavna marketinška dejavnost je udejstvovanje na specializiranih sejmih, zlasti v Sloveniji, Avstriji, Italiji in Nemčiji. Prihodnost lesne panoge direktor opisuje kot svetlo. »Slovenija ima zelo veliko neizkoriščenega potenciala zlasti v tujini, saj se z vidika mojstrstva, obvladanja mizarske obrti in tehnološke opremljenosti brez težav kosamo z drugimi v svetu. Uspešni pa bodo tisti, ki bodo vlagali v tehnologijo in znali pridobiti zaupanje tujih kupcev,« je prepričan Jezeršek.

Dobavitelje izbirajo premišljeno in vedno dajejo prednost dobaviteljem oziroma izvajalcem iz lokalnega okolja, ne glede na to, ali gre za izvedbo investicije ali pa dobavo za proizvodnjo. Prodajno mrežo imajo zelo razpršeno tako doma kot tudi v tujini. Lani so prihodki izven Slovenije prvič presegli prihodke na domačem trgu: 55 odstotkov prihodkov so ustvarili v tujini, 45 odstotkov pa doma. Na slovenskem trgu približno 40 odstotkov prihodkov pomenijo proizvajalci montažnih hiš, 60 odstotkov pa individualni kupci.