A zdaj je jasno, da se to ne bo zgodilo. Če jo je lani proizvajalcem, prodajalcem in kupcem zagodel covid-19, se mu je letos nepričakovano pridružilo še pomanjkanje čipov, teh majhnih, a ključnih delov vsakega sodobnega avtomobila, ki še naprej močno hromijo proizvodnjo po vsem svetu. Kupci so tako na številne štirikolesnike prisiljeni čakati precej dlje, kot bi v običajnih razmerah, večkrat jim ponudniki niti ne znajo niti ne morejo natančno povedati, kdaj bo njihov avtomobil pripravljen na prevzem. In nič ne kaže, da bi se vse skupaj kaj kmalu spremenilo, zato bodo razmere še nekaj časa vsaj malce kaotične. Kakor koli, avtomobile kljub težkim razmeram seveda proizvajajo še naprej, pri nas pa so v septembru skupno registrirali 4145 novih, kar niti ni toliko manj kot lani, dobrih sedem odstotkov, a hkrati ravno dovolj, da smo v minus zdrsnili tudi na letni ravni, saj je bilo lani v prvih treh četrtinah leta pri nas prodanih za odtenek (0,17 odstotka) več osebnih vozil kot letos. Težko je verjeti, da bi se do konca leta vse skupaj obrnilo navzgor.