Lego je v prvem letošnjem polletju ustvaril 23 milijard danskih kron (3,1 milijarde evrov) prihodkov, kar je 46 odstotkov več kot v enakem obdobju leta 2020. Prihodki iz naslova prodaje potrošnikom so porasli za 36 odstotkov in s tem po navedbah podjetja presegli povprečje sektorja igrač.

Dobiček iz poslovanja se je v primerjalnem obdobju podvojil na osem milijard kron (1,1 milijarde evrov), ob čemer je Lego po lastnih navedbah tudi aktivno vlagal v strateške investicije za dolgoročno rast. Čisti dobiček je znašal 6,3 milijarde kron (847 milijonov evrov), kar je bilo 140 odstotkov več kot v prvem polletju lani.

»Medletna rast je tudi posledica manj omejitev, povezanih s covidom-19, v primerjavi z letom 2020, saj so naše tovarne delovale nemoteno, odprla pa se je tudi večina trgovin,« je poslovanje komentiral glavni izvršni direktor skupine Lego Niels B. Christiansen. Izpostavil je tudi sadove večletnih vlaganj v internetno prodajo, pa nove inovativne produkte in razvejano dobavno mrežo.

Skupina Lego je v prvem polletju letošnjega leta odprla več kot 60 novih Lego trgovin, od tega več kot 40 na Kitajskem. Skupno število Lego trgovin je tako konec junija doseglo 737, na Kitajskem jih je bilo 291.