Dobiček iz poslovanja (EBIT) je znašal 263 milijonov evrov, medtem ko je imela družba v lanskih prvih šestih mesecih 44 milijonov evrov izgube iz poslovanja, je Puma danes objavila na svoji spletni strani.

V drugem četrtletju so prihodki od prodaje narasli za 91,2 odstotka na 1,59 milijarde evrov. Čisti dobiček je po izgubi v višini 95,6 milijona evrov v lanskem obdobju znašal 48,7 milijona evrov. EBIT je dosegel 108,9 milijona evrov, potem ko je družba v drugem četrtletju lani beležila 114,8 milijona evrov izgube iz poslovanja, v drugem četrtletju 2019 pa 80,3 milijona evrov dobička iz poslovanja.

»Drugo četrtletje je bilo za nas dobro četrtletje. Kljub veliko težavam pri poslovanju smo beležili zelo močno rast tako prodaje kot dobičkonosnosti,« je zapisal glavni izvršni direktor Pume Bjorn Gulden.

Dodal je, da je bila dostava v nekaterih državah zaradi pomanjkanja tovornih zmogljivosti, zasedenosti pristanišč in omejitev zaradi covida-19 težavna, da pa so uspešno manevrirali med vsemi težavami.