Delo z ljudmi, ki je lahko neskončno izpolnjujoče ali skrajno naporno, ni za vsakogar. Zaposleni v zdravstvu so v slabem letu in pol na svoji koži dodobra občutili obe skrajnosti: od iskrenih zahval, poklonov in izrazov spoštovanja ljudi v času najhujše kovidne krize do zmerljivk, obtožb in verbalnih napadov skupine ljudi, ki krivdo za (aktualne) razmere zmotno prelagajo na zdravstveno osebje.
»Zadovoljstvo in občutek hvaležnosti človeka, ki si mu pomagal pri naročanju na cepljenje ali kakšno preiskavo… To je nekaj neprecenljivega. Krasen občutek je, ko pomagaš drugemu, ko vidiš, kako mu je odleglo, ker je zdaj zanj poskrbljeno,« pravi Ederjeva. (Foto: Igor Napast/Večer)
Ne glede na skrajne odzive, ki privrejo iz ljudi ob izrednih razmerah, se mag. Jožica Eder, diplomirana medicinska sestra, šteje med tiste, ki jih delo z ljudmi na...