XPeng je v IPO prodal 85 milijonov delnic, pri čemer je bilo treba za delnico odšteti 165 hongkonških dolarjev (17,96 evra). V postopku IPO v ZDA je lani zbral 1,5 milijarde dolarjev (1,27 milijarde evrov).
Pritisk na kitajska podjetja, da svoje delnice dajo v prodajo bližje domu
Kitajski izzivalec ameriškega proizvajalca električnih avtomobilov Tesla se je za kotiranje na hongkonški borzi odločil, potem ko je prišlo do stopnjevanja pritiska na kitajska podjetja, da svoje delnice dajo v organizirano prodajo bližje domu.
Kitajski velikan na področju storitev deljenja prevozov Didi Chuxing, ki je vrednostne papirje ponudil v tujini, je namreč postal tarča temeljitih pregledov, mnogi kitajski tehnološki velikani, kot sta startup podjetje Bilibili, ki stoji za priljubljeno spletno multimedijsko platformo, in brskalnik Baidu, pa so se zato že pred XPengom odločili za hongkonško borzo.
Kitajska ima največji avtomobilski trg na svetu, Peking pa pričakuje, da bodo novi električni avtomobili do leta 2025 dosegli že četrtino vseh prodanih.
XPeng je lani kupcem dobavil več kot 27.000 avtomobilov. Četudi so njegovi prihodki porasli z 9,7 milijona juanov (1,27 milijona evrov) v letu 2018 na 5,8 milijarde juanov (758,9 milijona evrov) lani, pa mora podjetje še izkazati dobiček.