Pri Victoria's Secret, priljubljenem ameriškem proizvajalcu spodnjega perila, so se odločili za drastične spremembe. Znamka je do zdaj svojo prepoznavnost gradila na poudarjanju seksapila, predvsem pa z glamuroznimi modnimi revijami, na katerih so perilo nosili njihovi angelčki s popolnim telesom. Njihovo mesto bo zdaj zasedla nova skupina sedmih ambasadork, poimenovali so jih VS Collective, ki jo sestavljajo uspešne podjetnice, aktivistke in športnice. Prav tako naj bi ženske bile prepoznane po svojem zagovorniškem delu na področju enakosti spolov in pozitivnega odnosa do telesa ter predstavljajo širši spekter telesnih tipov in spolnih identitet. Kolektiv, ki vključuje nogometašico Megan Rapinoe, igralko Prijanko Čopra Jonas in plus model Palomo Elsesser, bo predstavljal nove linije izdelkov in oblikoval večpredstavnostne vsebine ter podpiral ženske cilje podjetja.

Da gre za dramatičen premik za blagovno znamko, je v izjavi med drugim dejal izvršni direktor Victoria's Secret Martin Waters. Waters je bil nastavljen februarja, ko ga je matično podjetje Victoria's Secret, poskušalo prodati zasebnemu kapitalskemu podjetju v 525 milijonov dolarjev vrednem poslu, ki je nazadnje propadel. Prav sredi minulega tedna je Waters za New York Times dejal, da angelov ne vidi več »kot kulturno pomembne«. V preteklosti je imela ta znamka le en vidik, ki se mu je reklo seksi. Kot je še poudaril Waters, je teh časov zdaj konec. Znamko Victoria's Secret bodo odslej promovirali na drugačen način, ne s prodajanjem spolnosti, temveč s pomočjo uspešnih, navdihujočih žensk.

Po poročanju Women's Wear Daily je imela znamka od decembra 2020 19-odstotni tržni delež pri intimnih oblačilih za ženske v ZDA, medtem ko je bil leta 2015 32-odstoten. Podjetje je lani objavilo, da zapira četrtino trgovin Victoria's Secret, še več jih je sledilo v začetku tega leta. »Zlasti v zadnjih petih letih se krepi javna kritika ozkih in ekskluzivnih lepotnih idealov Victoria's Secret, prodaja pa je začela upadati,« je za CNN komentirala Chantal Fernandez, višja dopisnica trgovinske publikacije The Business of Fashion. »Preoblikovana blagovna znamka, ki je bila napovedana minuli teden, je prvi pomemben kazalnik, kako poskuša Victoria's Secret napredovati.«

Vzponi in padci znamke

Blagovna znamka intimnih oblačil, ustanovljena leta 1977, je pomagala oblikovati tisto, kar je v poznih devetdesetih letih in zgodnjih letih novega tisočletja veljalo za seksi in pri čemer so supermodeli, kot so Adriana Lima, Tyra Banks in Gisele Bundchen, tleli v domačem katalogu modrčkov in bikinijev. Mlajši modeli, kot so Karlie Kloss, Martina Hunt in Doutzen Kroes, so pozneje prevzeli angelska krila, toda ko so se ženska oblačila začela usmerjati k bolj raznolikim telesnim tipom in identitetam, je Victoria's Secret temu sledil izredno počasi.

Podjetje Victoria's Secret se zdaj sooča s konkurenčnim in vse bolj vključujočim trgom, pri čemer se blagovne znamke, kot sta American Eagle's Aerie in Rihanna Savage X Fenty, postavljajo kot odgovor za ozko demografsko kategorijo Victoria's Secret in druge, kot sta ThirdLove in CUUP, katerih cilj je v celoti in na novo opredeliti velikost modrčkov. »Kupci imajo več možnosti kot ženske v devetdesetih letih in zgodnjih letih novega tisočletja,« je dejala Fernandezova, čeprav je poudarila, da ima Victoria's Secret še vedno sredstva, da ostane pred drugimi znamkami. »Victoria's Secret ima še vedno največji tržni delež v ZDA in zelo visoko prepoznavnost blagovne znamke. Če bodo lahko razvili tudi svoje nove izdelke in distribucijo, bodo morda spet lahko hitro rasli,« je dejala in dodala, da bo to zahtevalo več kot le zanimivo skupino trenutno izbranih in predstavljenih predstavnic.