Po pisanju omenjenega portala je bilo iz komunikacije med stolpom in pilotoma mogoče slišati, da sta se pilota letala Airbus A320 zaradi slabšega delovanja enega od motorjev odločila vrniti na letališče, nekaj minut kasneje pa so na letališki stezi odkrili mrtvo ujedo. Na Fraportu so dejali, da so dopustnike na cilj nato odpeljali z drugim letalom. Letalo morajo namreč po takšnem incidentu pregledati inženirji in preveriti, ali je motor utrpel kakšno škodo in ali je še vedno primeren za uporabo.

Trki s pticami so v letalstvu sicer precej pogosti, motorji pa morajo biti narejeni tako, da večino trkov preživijo brez poškodb. Tudi v najslabšem primeru, če bi trk s ptico motor poškodoval do te mere, da ne bi bil uporaben, za potnike to ne predstavlja grožnje, saj so vsa komercialna letala certificirana tako, da lahko letijo le z enim motorjem.

Letno več tisoč trkov s pticami

V Evropski uniji se je, ko je bil letalski promet na vrhuncu, torej pred pandemijo covida-19, na leto zgodilo nekaj tisoč trkov s pticami. Kot piše evropski letalski regulator EASA, o večini trkov niti ne poročajo, saj trkov z manjšimi pticami sploh ne zaznajo, le majhen delež enega odstotka vseh trkov pa predstavljajo ptice, ki bi lahko povzročile večjo škodo.

Na večini letališč, tudi na ljubljanskem, aktivno rešujejo probleme s pticami, ki imajo rade večje travnate površine. Po košnji trave se število ptic rado poveča, zato takrat več pozornosti namenijo odganjanju. Po svetu in tudi pri nas letališko osebje uporablja posebne signalne pištole, zvočne signale in ponekod tudi udomačene ujede, ki odganjajo ptiče.