Odkar Peugeotov predstavnik v razredu kompaktnih kombilimuzin, do pred kratkim v Evropi leta in desetletja najpriljubljenejšega segmenta, nosi ime 308, sta se zvrstili dve generaciji tega priljubljenega avtomobila, zdaj pa je napočil čas za tretjo. Gre za prvi Peugeotov avtomobil, ki se ponaša z novim logotipom te francoske znamke, kot se za te čase že skoraj spodobi, pa bo na voljo tako s priključnohibridnim motorjem kot tudi z bencinskim ali dizelskim pogonskim sklopom. V Sloveniji bo predvidoma na voljo od septembra.
5 po moči različnih pogonskih sklopov bo na voljo pri novem peugeotu 308. 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik ima 81 ali 96 kilovatov (110 ali 130 KM), 1,5-litrski turbodizelski 96 kW (130 KM), priključna hibrida pa se ponašata s sistemsko močjo 132 ali 165 kW (180 ali 225 KM).
60 km je doseg peugeota 308 v šibkejši priključnohibridni različici zgolj na električni pogon. V močnejši verziji ta znaša kilometer manj.
"Novi 308 je del našega načrta, s katerim se želimo kot znamka pozicionirati višje, zato smo delali še posebej trdo, da smo uskladili vse proporce. Ključni izziv je bil, kako izpostaviti in kam umestiti nov logotip. Potrudili smo se, da je bilo vse narejeno glede tega, zato smo prostor za registrsko tablico premaknili nižje." (Matthias Hossann, vodja oblikovanja)
4,36 m je dolžinska mera novega peugeota 308, kar je 11 centimetrov več kot pri predhodniku. Medosna razdalja je ob tem pridobila 5,5 centimetra in zdaj znaša 2,675 metra, kar zagotavlja bistveno več prostora potnikom na zadnji klopi.
412 l znaša osnovna prostornina prtljažnika pri novem peugeotu 308, s čimer ostaja približno enako velik kot pri predhodniku (420 litrov). Je pa pri tem 28 litrov na voljo za odlagalna mesta s pregradami pod talno oblogo.
7 mio. enot peugeota 308 in njegovih uradnih predhodnikov v razredu kombilimuzin so prodali doslej.