Nemška skupina, ki skuša prodati ameriško hčerinsko družbo Reebok, je lani ustvarila 19,8 milijarde evrov prihodkov, kar je 16 odstotkov manj kot v letu 2019, poroča francoska tiskovna agencija AFP.

Prodaja je v zadnjem četrtletju okrevala v večini držav, saj so vrata znova odprle številne trgovine, ki so morale biti prej zaprte zaradi ukrepov za zamejitev pandemije. Izjema je Evropa, kjer je bila ob koncu leta še vedno zaprta skoraj polovica vseh Adidasovih trgovin.

Je pa lani narasla spletna prodaja, ki je bila v medletni primerjavi večja za 53 odstotkov in je dosegla štiri milijarde evrov.

Prodaja izdelkov pod blagovno znamko Adidas je lani upadla za 13 odstotkov, medtem ko je bila prodaja Reebokovih izdelkov v primerjavi s predhodnim letom upadla za 16 odstotkov.

Prejšnji mesec je nemška skupina napovedala, da bo prodala Reebok, ki ga je leta 2006 od ameriškega konkurenta Nike kupila za 3,1 milijarde evrov. Kljub sodelovanju z nekaterimi znanimi imeni iz sveta zabave, kot so Victoria Beckham, Cardi B in Ariana Grande, Reebok namreč ni dosegel zastavljene rasti.