350 kW
(476 KM) je moč dveh elektomotorjev v šibkejši različici, v močnejši pa 440 kW (598 KM). Pospešek do stotice je 4,1 sekunde (3,3 sekunde model RS), največja hitrost pa 245 km/h (250 km/h RS).
488 km
je doseg z enim polnjenjem. Na hitri polnilnici že samo pet minut polnjenja zadostuje za približno 100 kilometrov vožnje.
Svetovna premiera avtomobila je čaroben trenutek. To velja tako za celotno Audijevo oblikovalsko ekipo kot tudi zame osebno. Je vrhunec razvojnega procesa, ki običajno traja štiri leta. Dolga pot vključuje veliko dela, veliko razprav in včasih težke odločitve. Na koncu pa smo vsi ponosni, da predstavljamo rezultat svojih skupnih prizadevanj. E-Tron GT je gran turismo. Ta izraz je prvotno opisoval športne avtomobile, ki so bili primerni za dirke na dolge proge. Današnji modeli GT pa se od čisto športnih avtomobilov razlikujejo po tem, da ponujajo večje udobje in večjo notranjost.
Marc Lichte vodja oblikovanja pri Audiju
396
ploščatih celic je v litij-ionski bateriji v 33 modulih. Njena neto zmogljivost je 86 kWh (bruto 93 kWh).
0,24
je količnik zračnega upora, saj je avto oblikovan aerodinamično. Tudi notranjost je v slogu klasičnega gran turisma: voznik in sovoznik imata športno nizek položaj sedenja, na zadnjih sedežih je dovolj prostora tudi za odrasle potnike.
4,99 m
je dolžinska mera e-trona GT, v višino meri zgolj 1,41 metra, njegov prtljažnik pa pogoltne 405 litrov.