Peugeot tudi na slovenskem trgu predstavlja prenovljena modela 3008 in 5008, srednje velikega športnega terenca in njegovo na neki način podaljšano različico, ki pa je precej več kot to, saj med drugim denimo kot eden redkih avtomobilov ponuja možnost uporabe treh otroških sedežev v drugi vrsti, ob tem pa hkrati lahko ponuja prevoz do sedmim osebam, saj ima v prtljažniku potopljena še šesti in sedmi sedež.

2

priključna hibrida sta na voljo pri novem 3008. Prvi premore 165 kW (225 KM) sistemske moči, drugi, pri katerem električni motor poganja zadnji kolesni par in tako omogoča štirikolesni pogon, pa 220 kW (300 KM) sistemske moči. Električni doseg prvega na podlagi merilnega cikla WLTP je 56 kilometrov, drugega pa 59 kilometrov.

4

po moči različni motorji so na voljo pri 5008, ki priključno-hibridne različice ne ponuja. Tako bencinarja kot dizla premoreta 96 ali 133 kW (130 ali 180 KM), pri čemer sta oba prva na voljo tudi pri modelu 3008, od dizlov pa le šibkejši.

Pri novih generacijah 3008 in 5008 je bil cilj povečati markantnost vozil, ju narediti še bolj prepoznavna. Halogenskih žarometov nimata več, celoten videz pa je bolj agresiven, tudi zaradi nove maske brez okvirja. V notranjosti je zdaj možnost izbire rdečega usnja, ekran na dotik pa smo povečali z 8 na 10 palcev (z diagonale 20,32 centimetra na 25,4 centimetra, op. p.) ter mu izboljšali odzivnost. Oba imata zdaj tudi možnost sistema »night vision«, ki opazuje cesto pred nami v nočnem času in zazna pešce in živali dvesto metrov dlje, kolikor svetijo žarometi. Doslej je bil ta sistem na voljo samo pri peugeotu 508.

Martin Fajt, P Automobil Import

4,45 m

je dolžinska mera peugeota 3008, medtem ko je 5008 daljši za 19 centimetrov (4,64 metra). Pri prvem je osnovna prostornina prtljažnika 520 litrov (v hibridnih različicah 395 litrov), pri drugem pa, v petsedežni konfiguraciji, 702 litra.

21.790 €

je začetna prodajna cena peugeota 3008, najugodnejši peugeot 5008 pa stane 25.730 evrov.

Matjaž Terzič