Partnerji projekta – medijska hiša Pop TV, oglaševalska agencija Formitas in podjetje Spar Slovenija – so letos k sodelovanju povabili devet podjetniških ekip, ki jih po odličnih izdelkih poznamo že iz preteklih sezon. S tem so želeli izpostaviti, da predstavitev v projektu za podjetnike ni enkratna promocija, ampak dolgoročna priložnost za rast in razvoj ter nadaljevanje uspešne podjetniške zgodbe. »Njihov podjetniški zanos smo letos dodatno podprli in jim vsaj malo olajšali negotove čase. To nameravamo početi tudi v prihodnje, saj se naslednjo jesen začne nova sezona, na zaslone Pop TV pa se vrača oddaja Štartaj Slovenija. Prijave za novo sezono so že odprte,« pravijo pri Sparu Slovenija.

Vsi sodelujoči so tudi tokrat pokazali vztrajnost, pripravljenost na trdo delo in strast do tega, kar počnejo, le ena podjetniška ekipa med njimi pa si je lahko prislužila naziv HIT produkt 2020. To sta Uroš in Valentina Kavčič s sadni bionamazi Mr. in Ms. Jam, ki jih iz najboljših domačih surovin ustvarjata v sončni Vipavski dolini.

Ponosna na svoj uspeh sta povzela svoje občutke: »Za naju je bila zmaga že to, da sva se uvrstila med devet izjemnih podjetnikov, ki so letos ustvarjali projekt. Ob razglasitvi se nama je pred očmi odvrtela najina zgodba od vstopa v projekt v tretji sezoni do danes. Doživela sva veliko in HIT produkt je največja nagrada, ki sva jo lahko prejela za trdo delo!«

Spoznali smo ju v tretji sezoni projekta, ko sta začela snovati svojo blagovno znamko Uroš in Valentina ter že takrat na prvo mesto postavila pristnost okusa in kakovost sestavin. To je poudaril tudi generalni direktor Spara Slovenija mag. Igor Mervič: »Letošnja zmagovalca sta navajena trdega dela in premagovanja ovir. Že od samega začetka se njuna blagovna znamka razvija, raste, predvsem pa posluša kupce in njihove potrebe. Tudi v negotovih in zahtevnih časih na trgu predstavlja novosti, prestopa meje in optimistično gleda v prihodnost. Kot vsa leta do zdaj je na koncu odločilen glas naših Sparovih kupcev, ki se jim letos še posebej zahvaljujem, da so skupaj z nami podprli slovensko podjetniško energijo.«

Ne enkraten projekt, ampak stalna rast

Podpora kupcev ogromno pomeni vsem sodelujočim podjetnikom. Vseh 29 izdelkov ostaja na voljo v izbranih trgovinah Spar in na posebnem prodajnem mestu v 13 trgovinah Interspar, kjer je na enem mestu zbranih že več kot 170 izdelkov slovenskih podjetnikov. Junija so pri Sparu Slovenija predstavili prvo tovrstno prodajno mesto, ki namenja poseben prostor slovenskim izdelkom ter izpostavlja njihov pomen in inovativnost. Zatrjujejo, da bo to še naprej poseben prostor za naravne, lokalne, ekološke in trajnostno naravnane izdelke slovenskih podjetnikov.

Pomen skupne police za izdelke Štartaj Slovenija je izpostavil tudi Aleš Muhič, direktor trženja v medijski hiši Pro Plus: »Junija je Spar na enem mestu predstavil izdelke 27 podjetniških ekip na skupnem prodajnem mestu, k soustvarjanju letošnje ponudbe pa smo jih s partnerji povabili devet. Želeli smo pokazati, da ne gre za enkraten projekt, ampak za nenehno rast podjetnikov Štartaj Slovenija, ki se razvijajo in odpirajo nova delovna mesta.«

Razglasitev HIT produkta in napoved nove sezone z oddajo je tudi trenutek, ko se misli umirijo in je pogled na pretekle mesece bolj jasen.

Tako jih je povzela Mojca Randl, ustanoviteljica in predsednica skupščine skupine Formitas: »Vesela sem, da smo se slovenski kupci odločili tudi – ali pa še bolj – v težkih časih podpreti domače, slovenske podjetnike. Zdi se, da postaja stavek: 'Sami zmoremo veliko, skupaj zmoremo vse!' vedno bolj aktualen.«

O vsem tem smo pokramljali z Urošem in Valentino.

Sta pričakovala, da bosta dobila priznanje HIT produkt 2020? Kakšni so občutki?

Za naju je bila zmaga že, ko je bil najin izdelek izbran med devet naj podjetnikov, saj sva v letu 2019 podjetje resetirala in postavila spet na noge s trdno finančno konstrukcijo, dolgoročno strategijo razvoja, ki jo sicer še dodelujeva… Nikakor nisva pričakovala, da bodo odločitve, ki sva jih tehtno sprejela, tako hitro obrodile sadove. Ne, nisva pričakovala, da bova imela HIT produkt, sva pa vedela, kaj morava narediti, da bo najin produkt na policah pravi, in to sva zelo dobro predvidela. Občutki ob razglasitvi so bili globoki, čustveni… Pred očmi se nama je odvila zgodba od tretje sezone naprej in pravzaprav vse, kar sva v tem času preživela, doživela…

Je bilo težko?

Ja, je bilo. Zelo težko, polno neprespanih noči, solz… In zdaj HIT produkt – največja nagrada, ki sva jo lahko prejela. Zelo sva ponosna!

Kako sta doživela letošnjo izredno izvedbo Štartaj Slovenija?

Najprej lahko rečeva, da si niti v sanjah nisva predstavljala, da se lahko vse to za naju ponovi. Sicer pa bi bilo kaj podobnega spet dobrodošlo čez nekaj let, da bi se videlo, kje so podjetniki preteklih sezon, njim pa bi to predstavljalo nekakšen izziv za razvoj. Če lahko to primerjava s tretjo sezono, v kateri sva sodelovala, je bilo letos z vidika poslovnega dela veliko lažje, saj natančno veš, kaj počneš, vse imaš nekako pod nadzorom, vse je nekako predvideno… Precej manj je presenečenj. Lahko pa jo opiševa kot sezono, ki se zaradi razmer, ki vladajo, verjetno dolgo (upava, da nikoli) ne bo več ponovila. Lahko potegneva črto in rečeva, da je bila in je uspešna.

Je bila predstavitev izdelka na Sparovih policah v teh časih izziv ali dobrodošla spodbuda?

Predstavitev izdelkov pod okriljem Štartaj Slovenija na Sparovih policah je izjemna in z gotovostjo lahko trdiva, da v Sloveniji ni predstavitve, ki bi se lahko kosala s tem projektom. Tega si zagotovo želi vsak podjetnik! Lahko rečeva, da je bil to zelo velik izziv za vse nas, saj enostavno iz tedna v teden nisi vedel, kakšne bodo razmere v državi, kar za vsakega podjetnika, ki je vajen natančnega načrtovanja, predstavlja izziv, saj se je bilo treba hitro prilagajati. Vsekakor pa je to velika spodbuda za naprej! (zt)