Matej Puc, dobitnik Dnevnikove nagrade: Rutina je lahko za igralca usodna
Dnevnikovo nagrado za izjemen umetniški dosežek na odru Mestnega gledališča ljubljanskega v pretekli sezoni je nocoj prejel igralec Matej Puc za vrhunsko igralsko interpretacijo v drami Sedem dni. Ta uprizoritev je v režiji Žige Divjaka in dramaturgiji Katarine Morano, sicer tudi avtorjev besedila, odprla minulo sezono, Puc pa je v njej, kot pravi utemeljitev, »pokazal vse dimenzije svojega igralskega mojstrstva, ki se še bolj kot v znanju in odrskih izkušnjah napaja v njegovi neusahljivi želji po igri«. Umetnik, ki je član igralskega ansambla MGL vse od diplome leta 2005, je za svoje delo med drugim že dobil dve Borštnikovi nagradi za igro ter nagrado Prešernovega sklada.
»Pri delu nisem nikoli razmišljal o tem, ali je moja vloga majhna ali velika – k vsakemu procesu pristopim enako zagnano, pri čemer pa po osebni izpostavljenosti niti ne hlepim,« pojasnjuje Matej Puc. (Foto: Bojan Velikonja)
Tokrat ste bili nagrajeni za vloge, ki ste jih oblikovali v predstavi Sedem dni – omnibusu, v katerem se zvrstijo kratki izseki različnih človeških usod. Ali b...