Jure je v podjetju, kjer je bil zaposlen, spoznal delo na vseh ravneh in napredoval vse do vodje sektorja izdelave vrednostnih papirjev. Vanja je prej pri vidnem spletnem prodajalcu opravljala delo vodje internetnih projektov in pridobila dragocene izkušnje, ki podjetnemu paru pridejo danes še kako prav. Vsa prodaja in promocija njunih izdelkov poteka namreč prav po spletu.

Navdih sta našla doma

Ko sta oba postala brezposelna, je družina živela tako rekoč iz rok v usta, s štirimi otroki, brez denarja za hrano, kaj šele za kaj drugega. Pa se nista dala, ampak sta se borila na vso moč in na hitro razvila podjetniškega duha. »Šele ko si enkrat lačen in so lačni tvoji otroci, ugotoviš, česa si zmožen in koliko si sposoben,« pravita.

Navdih sta našla kar doma. Vsi štirje njuni otroci imajo namreč izjemno občutljivo kožo, zato sta zanje v domači kuhinji pripravljala mazilo in mila. Odziv otroške kože je bil odličen, in ker sta se zavedala, da ima podobne težave veliko otrok in odraslih, sta se odločila svoje naravne izdelke ponuditi tudi njim.

Sprva nista načrtovala izdelave šamponov za lase, saj je bilo ponudba na trgu že precejšnja. Ampak skoraj samo od sebe se je zgodilo prav to. Ustvarila sta si namreč krog zvestih kupcev, ki so vse pogosteje spraševali, kdaj bosta razvila kaj novega, sploh šampon za lase. Povpraševanje je bilo dovolj veliko, da sta se v nekem trenutku morala odločiti in podala sta se v razvoj šamponov, za katere sta vedela, da morajo biti drugačni od vseh drugih. Zastavila sta si nalogo, da mora biti šampon stoodstotno naraven in brez vsakršnih konzervansov. Tak šampon pa je mogoče izdelati le v trdi obliki, zato je bila odločitev kot na dlani.

Odzivi so bili več kot spodbudni

»Razvoj takšnega šampona je sicer zahteval kar nekaj časa, a nama ga je z inovativnim trikom uspelo končati,« se pohvali Jure. Posebnost njunega šampona 4kidsandus je tudi, da nobena surovina, iz katerih je izdelan, ni termično obdelana, kar pomeni, da se v procesu izdelave ohrani večina hranljivih snovi. Hkrati sta s trdim šamponom zlahka rešila vprašanje plastične embalaže in tako mimogrede prispevala še k ohranjanju okolja. Uspelo jima je narediti nekaj, kar je drugačno od vsega, kar je bilo mogoče najti na kozmetičnem trgu, prav to pa je bilo zagotovilo za uspeh: »Kar nekaj izdelkov, ki so bili namenjeni širši rabi, ne izdelujemo več, ker zanje ni bilo dovolj povpraševanja. Prav nasprotno pa je z izdelki, kot so trdi šamponi in balzami ter črna in črno-bela mila.«

Jure se ne more ravno pohvaliti s košato grivo, zato šamponov ni mogel preizkušati sam, so jih pa toliko raje Vanja in njuni štirje otroci. Nekaj vzorcev sta podarila prijateljem, ki so pridni preizkuševalci, in odzivi so bili več kot spodbudni.

Prvo oporo na njuni poslovni poti jima je ponudila domača občina z ugodnim najemom prostora, v katerem sta lahko uresničila svojo zgodbo o uspehu. In potem se jima je zgodil še ključen preobrat s Štartaj Slovenija, ki daje priložnost prav takšnim inovativnim podjetnikom, kot sta Jure in Vanja Rainer.

»Ko sva izvedela, da se nama je uspelo uvrstiti v izbor Štartaj Slovenija, sem bil sam celo nekoliko zadržan, Vanjin odziv na novico pa je v trenutku pokazal vse. Mislim, da bolj iskrenega odgovora na to, kaj pomeni uvrstitev v Štartaj Slovenija, ni,« Jure z zanosom pripoveduje o njuni veliki odskočni deski, ki jo vidita tudi kot veliko potrditev za minulo delo in nagrado za ves izražen trud.

Prodajata že po vsem svetu

Znamko z domiselnim imenom 4kidsandus sta Jure in Vanja torej ustvarila z mislijo na lepši in bolj trajnostni jutri, saj so izdelki brez plastične embalaže, šamponi v obliki trdega mila pa zadostujejo za 4 mesece uporabe in umivanja las. Z njimi sta pridobila zaupanje kupcev in številne nove poslovne partnerje, za katere proizvajata različne izdelke. Tako se izdelki, pripravljeni v njuni lastni proizvodnji, danes prodajajo že po vsem svetu, tudi na velikih trgih, kot so Nemčija, Avstrija, Češka, Slovaška, Italija, Avstralija in Anglija. Sčasoma sta svojo proizvodnjo posodobila in kupila nove stroje, ki omogočajo razvoj novih izdelkov. V zadnjih dveh letih sta razvila več kot deset novih izdelkov, pri čemer vsi sledijo njunim vrednotam, na kar sta zelo ponosna.

Naravni šamponi za štiri tipe las 4kidsandus so izdelani iz 100-odstotno naravnih, ekoloških in svežih sestavin. Učinkovito odstranijo nečistoče in blagodejno vplivajo na lasišče. Vsebujejo domač jabolčni kis in rastlinske maščobe, ne vsebujejo emulgatorjev in konzervansov ter so dermatološko testirani. Vsi šamponi vsebujejo domač jabolčni kis, za katerega so že babice navajale, da je odličen za lase. Ne vsebujejo vode, zato ne potrebujejo emulgatorjev in konzervansov, vsebujejo pa velik delež rastlinskih maščob ter so odišavljeni le z naravnimi eteričnimi ali rastlinskimi izvlečki. Vsi izdelki 4kidsandus nosijo certifikat 100-odstotno naravne kozmetike.

Nazadnje sta predstavila tri izdelke, ki jih že lahko najdete na policah trgovin Spar Slovenija. To so šampon za krepitev in rast las s kofeinom in vitaminom B3, serum z visoko koncentracijo aktivnih sestavin za pomlajevalni učinek s hialuronsko kislino ter vlažilna krema s kolagenom, šipkovim oljem in karitejevim maslom. Šampon sestavlja mešanica naravnih proteinov, vitaminov in antioksidantov, ki imajo dokazano izjemne učinke na rast in krepitev las. Serum vsebuje vitamina E in C ter hialuronsko in ferulno kislino, ki skupaj delujejo pomlajevalno in pomagajo odpravljati pigmentiranost kože, vlažilna krema pa vsebuje protein kolagen, ki koži vrača prožnost, napetost in mehkobo. (zt)