Predor La Linea, ki ga je kolumbijski predsednik Ivan Duque uradno odprl v petek, bo voznikom prihranil vožnjo po zahtevnem 21-kilometrskem odseku gorske ceste, ki se povzpne vse do 3600 metrov nadmorske višine. Vendar le tistim, ki bodo namenjeni z jugozahoda države proti njenemu središču. Promet namreč poteka le v tej smeri, vožnjo v obratni smeri pa je treba še vedno opraviti prek gorskega prelaza.

To je sicer le eden od očitkov oblastem v zvezi s tem inženirsko in finančno zahtevnim projektom. Izstopa prav strošek izgradnje, ki je bil prvotno ocenjen na okoli 135 milijonov dolarjev, nato se je uradno podvojil. Opozicija sicer trdi, da je dejanska vrednost izvedbe presegla 650 milijonov dolarjev.

»Predor je bil slabo načrtovan, slabo zasnovan, slabi sta bili pogodba in izvedba, slaba je bila tudi izbira izvajalcev,« je v nedeljski kolumni za časnik El Tiempo zapisal nekdanji kolumbijski podpredsednik German Vargas Lleras. Kritiki izpostavljajo še čas gradnje, ki se je s prvotno predvidenih sedmih let zavlekel na enajst, pri čemer so predvideno časovnico večkrat spremenili.

Ministrica za promet Angela Maria Orozco očitke zavrača. Kot je poudarila, so vsi postopki potekali transparentno in skladno z načrti, enosmerni predor pa je po njenih besedah posledica tega, da ni bilo mogoče hkrati zgraditi dveh predorskih cevi.