Najbolj »slovenski« avtomobil renault clio je na pot elektrifikacije stopil s hibridno različico E-tech, ki pa je ne bodo izdelovali pri nas, temveč v Turčiji. Gre za prvi Renaultov »običajni« hibrid, ki je precej zabaven za vožnjo, varčen in okolju prijaznejši, hkrati pa ima najmanj enako dobre vozne lastnosti kot druge različice.

4,5 l

je povprečna poraba bencina na 100 kilometrov v mešanem ciklu (WLTP) pri novem hibridnem renaultu cliu E-tech. Izpusti ogljikovega dioksida znašajo 96 gramov na kilometer, celoten hibridni sklop pa je samo za približno 10 kilogramov težji od dizelskega motorja dCi 115.

103 kW

oziroma 140 KM je sistemska moč 1,6-litrskega bencinskega in električnega motorja. Ta avto z mesta do hitrosti 100 kilometrov na uro pospeši v 9,9 sekunde, najvišja hitrost znaša 180 kilometrov na uro, zgolj na elektriko pa se lahko hibridni clio vozi do pet kilometrov in z najvišjo hitrostjo 75 kilometrov na uro.

Umestitev hibridnega sistema ne vpliva na prostornost potniške kabine, saj je baterija shranjena na dnu prtljažnika, ki pa ima tako nekaj manjšo prostornino. Števci digitalnega zaslona za volanskim obročem so prilagojeni hibridnemu vozilu, tudi pri hibridnem cliu pa je na voljo tipka EV, s katero omogočimo krajšo vožnjo zgolj na elektriko (do 5 kilometrov, op. p.), ter premik prestavne ročice na način B, pri katerem se, ko spustimo stopalko za plin, hitreje zmanjša hitrost in se rekuperira več energije.

Tine Jurečič, Renault Slovenija

300 l

je osnovna prostornina prtljažnika pri hibridnem cliu E-tech, kar je 91 litrov manj kot pri običajnih različicah. Pri tem ni odveč poudariti, da jim je kljub temu uspelo zadržati prostor za rezervno kolo, pa tudi zadnja klop je še naprej zložljiva.

19.890 €

bo osnovna cena hibridnega clia, ko se bo ta predvidoma konec oktobra ali v začetku novembra pripeljal tudi na naše ceste. Še 1600 evrov več (skupno 21.490) pa bo treba odšteti za različico E-tech edition, ki prinaša posebno barvo, oznake, oblazinjenje in še marsikaj