Peter Verčič, predsednik sekcije za osebna motorna vozila pri TZS: Poslušajo nas, a pogosto ne slišijo
Prodaja avtomobilov je posel, ki v času, ko nastopi recesija, ne sodi med dobičkonosne. Avto je vendarle luksuzna dobrina, ki se ji v krizi najprej odpovemo. Slovenska prodaja je bila v prvih osmih mesecih kljub koronavirusu boljša od pričakovanj, a so pred prodajalci še štirje zelo zahtevni meseci. O vseh izzivih, ki čakajo uvoznike, smo se pogovarjali s Petrom Verčičem, predsednikom sekcije za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije in odgovornim za prodajo suzukijev.
Peter Verčič: V Sloveniji na lastništvo avtomobila gledamo drugače, pomembno nam je, da ga imamo v lasti ne glede na to, koliko nas stane. (Foto: Matjaž Rušt)
V Sloveniji vlada narobe svet. Koronavirusu še ni videti konca, BDP je strmoglavil, kljub temu pa so Slovenci julija kupili več novih avtov kot julija lani. Ka...