86 % slovenskih potrošnikov plačilne kartice na prodajnih mestih uporablja vsaj enkrat do dvakrat na teden. V primerjavi z rezultati raziskave Masterindex, izvedene novembra 2019, je delež takih potrošnikov zrasel za osem odstotnih točk.

39% vprašanih pravi, da jim je pri plačevanju najbolj pomembna možnost brezgotovinskega plačila. V gostinskem lokalu ali trgovini je možnost kartičnega plačila zelo pomembna 76 % potrošnikom.

79 % potrošnikov vsaj enkrat na teden plačuje z brezstično kartico. V zadnjih osmih mesecih se je delež takih potrošnikov povečal za 13 odstotnih točk.

62 % spletnih kupcev blago ali storitev na spletu najpogosteje plača s plačilno ali kreditno kartico, kar je skoraj osem odstotnih točk več kot novembra lani. Bistveno se je povečal tudi delež tistih, ki blago ali storitve na spletu najpogosteje plačujejo prek elektronske ali mobilne banke, in sicer z 22 na 32 odstotkov.

27 % spletnih kupcev blago ali storitev najpogosteje plača po povzetju z gotovino, kar je za kar 17 odstotnih točk manj kot novembra. To pomeni, da je epidemija tudi slovenske spletne kupce, med katerimi je bilo plačilo po povzetju dolgo najpogostejša izbira, spodbudila k brezgotovinskemu plačevanju.

74 % vprašanih je v zadnjem mesecu opravilo nakup po spletu, kar je za 18 odstotnih točk več kot novembra lani. Večina (59 %) vprašanih danes po spletu nakupuje približno enako pogosto kot pred epidemijo, 12 odstotkov jih po spletu kupuje pogosteje, pet odstotkov pa je novih spletnih kupcev, ki pred epidemijo sploh niso kupovali po spletu.