Že tako gost poletni promet na primorski avtocesti so v ponedeljek in danes ohromile še prometne nesreče, vse tri na odseku med Uncem in počivališčem Lom. Najprej je počilo v ponedeljek malo po sedmi zvečer. Udeležena sta bila voznik tovornega vozila s priklopnikom in voznik osebnega vozila. »Voznik tovornjaka, ki je vozil po voznem pasu proti Kopru, je zaradi počene pnevmatike izgubil oblast nad vozilom. Zapeljal je na prehitevalni pas in trčil v osebno vozilo na tem pasu, nato pa zapeljal naprej levo in trčil v odbojno ograjo ter jo prebil, priklopno vozilo pa se je pri tem prevrnilo. Osebno vozilo je ostalo ukleščeno pod levimi kolesi priklopnega vozila. V prometni nesreči ni bil nihče ranjen,« so nesrečo opisali policisti.

Gasilci so se le obrnili

Promet je zaradi ogleda in odpravljanja posledic potekal v obeh smereh le po voznem, občasno samo po odstavnem pasu. »Del ekipe se je že vrnil v gasilski dom, del je bil še na terenu, ko smo dobili nov klic. Na istem odseku, le nekaj kilometrov stran, je po trčenju zagorel osebni avto,« je povedal Tomaž Šinkovec iz PGD Dolnji Logatec. Tamkajšnji gasilci so skupaj s kolegi iz Cerknice po opravljeni intervenciji pri tovornjaku namreč opravljali še gasilsko stražo. Druga nesreča se je zgodila malo pred deseto zvečer. Gasilci PGD Dolnji Logatec in Cerknica so zavarovali in razsvetljevali kraj nesreče, pogasili goreče osebno vozilo, posuli iztekle motorne tekočine in odklopili akumulator. Vozilo, ki je gorelo, je uničeno. Tudi tam na srečo ni bilo poškodovanih.

Promet po avtocesti je bil močno oviran vse do današnjega dopoldneva. Ko je končno normalno stekel, je spet počilo. V smeri proti Ljubljani so danes ob pol dvanajstih verižno trčila štiri osebna vozila, voznico v prvem so zaradi poškodb odpeljali z rešilcem. Nastal je več kot šestkilometrski zastoj do Unca. Promet je potekal zgolj po odstavnem pasu.

Postavili so novo ograjo

V Družbi za avtoceste so nam razložili, zakaj je bil v noči na danes promet tako dolgo oviran. Tovornjak je namreč popolnoma uničil ograjo med obema pasovoma avtoceste in več kot sto metrov jo je bilo treba zamenjati. Prav tako je bilo na tovornjaku nevarno blago (detergenti), zato je bilo treba ves tovor prestaviti na drug tovornjak, kar je trajalo vse do jutra. Ker je postavitev nove ograje potekala na obeh straneh, je bil tudi promet oviran v obe smeri. »Varnost udeležencev v prometu je ključnega pomena, zato smo k sanaciji posledic nesreče pristopili takoj po odstranitvi oziroma pretovoru blaga. Tako smo lahko v celoti odprli avtocesto, sicer pa bi tam še vedno imeli oviro,« je pojasnil Marjan Koler iz Darsa.