Kot so danes sporočili iz Nintenda, so v četrtletju med aprilom in junijem ustvarili 106,5 milijarde jenov (850 milijonov evrov) čistega dobička, kar je več kot šestkratno povečanje od enakega obdobja leto prej, ko je bilo dobička za 16,6 milijarde jenov. Hkrati so se prihodki od prodaje več kot podvojili na 358 milijard jenov (2,9 milijarde evrov), saj povpraševanje po Nintendovi popularni konzoli Switch nikakor ne pojenja, pa čeprav so jo na trg poslali že pred štirimi leti.

»Prodaja celotne palete izdelkov iz družine Nintendo Switch se je na letni pravni povečala za 166,6 odstotka na 5,68 milijona enot,« so v sporočilu za javnost zapisali v družbi. Pred kratkim je agencija Bloomberg poročala, da namerava Nintendo zaradi velikega povpraševanja v tekočem poslovnem letu, ki se izteče aprila 2021, povečati proizvodnjo konzol znamke Switch z 22 milijonov na približno 25 milijonov enot.

Globalna zdravstvena kriza ima uničujoče posledice na številne gospodarske panoge, vendar pa je igričarska industrija ena redkih izjem. Zaradi ukrepov za zajezitev širjenja novega koronavirusa, ki jih sprejemajo države po vsem svetu, morajo ljudje ostajati doma. Nintendovi rezultati so močno presegli pričakovanja analitikov. »Ljudje, ki zaradi pandemije ostajajo doma, veliko povprašujejo po video igrah,« je dejal analitik pri tokijskem Ace Research Institute Hideki Yasuda. Nintendo je tako ena od peščice velikih družb, ki ji je izbruh koronavirusa ponudil velike poslovne priložnosti. Tudi njegov tekmec Sony je v torek poročal o 53,3-odstotni rasti čistega dobička v prvem četrtletju, deloma zaradi povečanega povpraševanja po videoigrah.