Gre za športnega terenca s kupejevsko podobo, zasnovanega na koncernski platformi za električna vozila MEB. Njegova notranjost je digitalizirana.

4,6 m je dolžinska mera konceptnega Q4 sportbacka e-trona, medosna razdalja 2,77 metra zagotavlja dovolj prostora tudi na zadnji klopi. V višino meri 1,6 metra.

82 kWh je zmogljivost baterije, kar je dovolj za več kot 450 kilometrov dosega z enim polnjenjem, če je pogon speljan na vsa štiri kolesa, in več kot 500 kilometrov, če je speljan na zadnji kolesi. Baterija s težo 510 kilogramov 80-odstotno napolnjenost doseže v 30 minutah.

Različica sportback prinaša kupejevsko podobo, ki se zaključuje s spojlerjem, kar znižuje količnik upora za nekaj odstotkov. Avto ima neverjeten karakter, gre za našega najbolj športnega terenca doslej. Športno podobo nadgrajujejo tudi 22-palčna platišča. V notranjosti je prostora toliko kot v številki večjih avtomobilih. (Marc Lichte, odgovorni za dizajn)

31,2 cm (12,3 palca) meri osrednji barvni zaslon na dotik.

225 kW je sistemska moč dveh električnih motorjev. Motor zadaj ima 150 kW, spredaj pa 75 kW. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 180 km/h, pospešek do stotice pa znaša 6,3 sekunde.

0,26 je količnik upora Q4 sportbacka e-trona. Pri običajnem Q4 e-tronu je 0,01 več.