S prenovljeno spletno stranjo do večje prodaje & nove platforme za pametne povezljive aparate

V Hisense Gorenje Europe so si v okviru nove digitalne poslovne strategije kot enega izmed pomembnejših ciljev zastavili tudi povišanje prodaje preko lastnih spletnih platform. Po besedah direktorice marketinga, Alenke Potočnik Anžič, jim je to tudi uspelo: »Z novo prenovljeno spletno stranjo in trgovino Gorenje Slovenija nam je to že v času epidemije več kot odlično uspevalo in uspešno nadaljujemo s tem dobrim trendom tudi danes.« Vodja oddelka digitalizacije, Vladimir Nardin, dodaja: »Z novimi spletnimi stranmi in digitalnimi storitvami smo obenem pripravili tudi novo platformo za pametne aparate.«

Zavedajo se, da ima dobra spletna stran ključno vlogo pri prodaji preko spleta. Z novimi spletnimi stranmi in digitalnimi storitvami so izboljšali in poenostavili spletno komuniciranje z uporabniki in obenem izboljšali spletno poslovanje. Uporabniki si lahko zdaj na spletni strani ustvarijo uporabniški račun, kar omogoča boljšo komunikacijo in dostop do bolj relevantnih, personaliziranih vsebin. Registrirajo lahko tudi svoje aparate, s čimer jim je poenostavljen dostop do servisne podpore, na voljo imajo čarovnika za preprostejšo uporabo aparatov, virtualnega asistenta, recepte, prilagojene funkcionalnostim aparata … S temi novimi digitalnimi rešitvami, integriranimi v spletne strani, želijo v Gorenju izboljšati uporabniško izkušnjo, od raziskovanja in uporabe aparatov do servisne podpore in komunikacije med uporabniki.

115 spletnih strani za 7 blagovnih znamk na 90 trgih

Prenovljena spletna stran Gorenje Slovenija je implementirana na novi SAP-Hybris platformi in je del digitalnega sistema za podporo vsekanalski uporabniški izkušnji, ki zajema interakcije z uporabniki preko spletnih strani in družbenih omrežij,  mobilnih aplikacij, pogovornih vmesnikov in pametnih aparatov. Trenutno sistem zajema 115 spletnih strani za 7 blagovnih znamk skupine Gorenje na preko 90 trgih, migracija na novo platformo pa je tudi za druge države že v polnem teku.

Spletna stran je plod odličnega sodelovanja med oddelki Hisense Gorenje EU (oddelek digitalizacije, IT-ja, marketinga, raziskav in razvoja,  servisa in produktnega vodenja, Gorenje Slovenija) in zunanjimi parterji.