Pravzaprav je epidemija samo še pospešila konsolidacijo in prestrukturiranje v avtomobilski industriji. Renault tako namerava do leta 2022 znižati stroške za dve milijardi evrov (v primerjavi z lani) in zmanjšati število zaposlenih za 14.600. Trenutno skupina šteje 180.000 zaposlenih. Poleg tega se dogovarjajo z državo za petmilijardno posojilo z državnim poroštvom. Drug francoski avtomobilski velikan PSA, pod katerega sodijo Peugeot, Citroen in Opel, pa se pospešeno pripravlja na združitev z družbo Fiat Chrysler Automobiles. Očitno se Francozi zavedajo, da bodo lahko edino tako parirali nemški trojici Volkswagen, BMW in Daimler, ki ostajajo vodilni v posameznih segmentih avtomobilskih razredov.

Avtomobilska industrija se dobro zaveda, kakšen strah je pustil pri kupcih covid-19. Naenkrat pol manj ljudi kot v običajnih razmerah razmišlja o nakupu novega avtomobila. Za okrevanje prodaje avtomobilov bodo ključni trije dejavniki: okrevanje zaupanja potrošnikov in znižanje stopnje brezposelnosti ter državne subvencije pri nakupu novega avtomobila. V Sloveniji lahko k temu dodamo visoke popuste pri odprodaji starih zalog avtomobilskih trgovcev.