Pri Telekomu Slovenije se radi pohvalijo, da je njihov center kibernetske varnosti najzmogljivejši tovrstni center v Sloveniji. Storitve kibernetske varnosti Telekom Slovenije uporablja tako za lastne potrebe kot druge organizacije in podjetja.

Pri Telekomu Slovenije pravijo, da je njihov center v zadnjem letu zaznal in preprečil več kot 4000 različnih napadov DDoS, število obravnavanih varnostnih incidentov pa se je zgolj v letu 2019 v primerjavi z letom prej povečalo za okoli desetkrat. »Najpogostejši vzroki varnostnih incidentov so zlonamerna programska oprema (črvi, trojanci in podobno) in izsiljevalski virusi (ransomware), ki jih napadalci žrtvi največkrat dostavijo s pomočjo spletnega ribarjenja (phishing) ali prek ranljivosti programske opreme,« pojasnjujejo pri Telekomu Slovenije. »Sledijo napadi onemogočanja DDoS in izguba, razkritje oziroma kraja podatkov.«

Telekom Slovenije je operativni center kibernetske varnosti celovito vzpostavil leta 2018, certificiran pa je po mednarodnem standardu za informacijsko varnost ISO 27001. Ob tem ima Telekom Slovenije tudi certifikat za neprekinjeno poslovanje ISO 22301, skladno s katerim je usposobljen za zagotavljanje ključnih storitev in procesov tudi v izrednih razmerah.