Podjetje NAI Significa je pod drobnogled vzelo 46 podjetij, ki imajo na spletu v ponudbi poleg primarne dejavnosti in izdelkov tudi zaščitne maske FFP2 in kirurške maske. Približno 65 odstotkov je takšnih, ki se ukvarjajo s prodajo kozmetičnih izdelkov, elektronike, oblačil in prehrambenih dopolnil. Trgovine s primarno dejavnostjo prodaje osebno varovalne opreme za delavce predstavljajo štiri odstotke analiziranih.

Kot so izpostavili v podjetju, so z analizo ugotovili pomanjkanje informacij o zaščitnih maskah v ponudbi. "Mnogi trgovci ne navajajo standardov ali proizvajalca maske. Nekateri niti ne navajajo materiala izdelave ali primerne uporabe maske. Prav tako se nekatere kirurške maske na spletu oglašujejo kot FFP2 zaščita, ki pa to ni. Mnogi spletni trgovci so maskam dali svoje poimenovanje, ki je lahko zavajajoče," so navedli.

Čeprav na spletu v večini vsa analizirana podjetja navajajo certifikat in standard, v skladu s katerimi naj bi bile maske izdelane, je dejanski certifikat priložen zgolj pri dveh zaščitnih maskah, so dodali. Pet analiziranih podjetij pa ponuja zaščitne maske FFP2, pri katerih je od proizvajalcev možno pridobiti ustrezni certifikat.

To je problematično zlasti za podjetja, ki morajo zaposlenim zagotoviti primerno zaščito za nemoteno delo, ne dobijo pa zagotovila, da so maske primerne, so nanizali. Opozorili so tudi na razlike v ceni. Povprečna cena analiziranih zaščitnih mask FFP2 je denimo na dan analize oz. 7. maja znašala 4,67 evra z DDV na masko. Najnižja cena je bila 0,93 evra na masko, najvišja pa 14,99 evra, so ponazorili.

Podjetje NAI Significa s sedežem v Ljubljani se sicer ukvarja z ocenjevanjem vrednosti podjetij.