Ko je v nemško deželo prišel virus, je Kay Gosebeck prekinil proizvodnjo in zaprl trgovino, upajoč, da bo nekako preživel težke čase. A glej ga šmenta, koronakriza se je zanj, kot kaže, spremenila v zlato priložnost. Naročila po spletu so začela kar deževati, danes 62-letni podjetnik, ki mu je v podjetje uspelo vpeti tudi svoje sinove in soprogo, pa pravi, da česa takega še v vsem svojem življenju ni doživel. Tisti ponedeljek, ko so začeli veljati prvi ukrepi, je bil še povsem obupan. »Podrl se nam je svet. Marec, april, maj, to so tisti trije meseci, v katerih ustvarimo 50 odstotkov letnega prometa. Pričakovali smo, da letos iz tega ne bo nič,« pripoveduje Gosebeck. Toda že naslednji dan so opazili nekaj povsem neobičajnega. Že v torek, še več pa v sredo, so začela prihajati naročila po spletu. Trenutno beležijo po 4000 klikov na njihovo spletno stran dnevno, aprila so imeli trikrat toliko prometa, kot v istem mesecu lani, marec je bil glede tega najboljši mesec od ustanovitve podjetja, se veseli Kay Gosebeck. V njegovi tovarni v kraju Buxtehude v Spodnji Saški zdaj tako priljubljene počivalnike sestavlja okoli 40 zaposlenih, vsak počivalnik izdelajo posebej po naročnikovih željah. Običajen čas dobave je okoli tri tedne, zaradi povečanega povpraševanja pa morajo zdaj kupci na plažne počivalnike čakati okoli 10 tednov. Kayev sin Nils Gosebeck si nenaden obrat pri povpraševanju razlaga s tem, da ljudje ne morejo na počitnice in niti ne računajo na to, da bodo letos lahko leteli v Španijo, Italijo, Grčijo ali Hrvaško, kamor se običajno odpravijo na poletni dopust. Denar, ki bi ga sicer namenili za počitnice, zdaj raje potrošijo za udoben počivalnik, ki jim bo počitniško vzdušje pričaral na domačem vrtu, pravi.