Ljubljanski potniški center: Vlada naj izkoristi priložnost
Od leta 2006, odkar smo priča uresničevanju projekta ljubljanskega potniškega centra, smo slišali že mnogo obljub, na koncu pa vsakič ostali praznih rok. Pri projektu so se od takrat zamenjali že trije investitorji, a smo po skoraj petnajstih letih spet skoraj na začetku. S pomembno razliko. Če je pri prvih dveh investitorjih, madžarsko-kanadskem TriGranitu in romunskem skladu Prime kapital, še veljalo, da bo projekt izveden v javno-zasebnem partnerstvu, ko bi zasebni investitor v zameno za zemljišče poleg zasebnega dela s stolpnico in zabaviščno-nakupovalnim centrom gradil tudi železniško postajo, je ta koncept danes dokončno pokopan. Aktualni investitor, nepremičninski sklad madžarske banke OTP, bo predvidoma financiral samo zasebni del, Slovenske železnice so prevzele avtobusno postajo, direkcija za infrastrukturo pa tire in (predvidoma) železniško postajo.
Kljub pozitivnim signalom, ki jih daje novi zasebni investitor, sklad banke OTP, ki je lani pri nas že kupila SKB banko, razpad projekta na tri dele skriva številne...
Vlada bo tudi uradno pokopala javno-zasebno partnerstvo za gradnjo Emonike, tako da bo projekt formalno ločen na komercialni del s poslovno stolpnico...
V innsbruškem arhitekturnem biroju Lorenz so dokončno izrisali novo podobo športnega centra Ilirija. Spomeniško zavarovani del obstoječega kompleksa...