Kot je za časnik Handelsblatt dejal Brandstätter, bi morale subvencije veljati tudi za vozila s sodobnim motorjem z notranjim izgorevanjem, obenem pa se ne bi smele izključevati s subvencijami za električna in hibridna vozila, povzemajo nemški mediji.

Poudaril je sicer, da mora spodbujanje prehoda na zeleno mobilnost ostati prednostna naloga, zato bi lahko model dodeljevanja subvencij vključeval tudi izpuste ogljikovega dioksida, na podlagi katerih bi določali višino subvencije za posamezno vozilo.

»Okrevanje avtomobilske industrije bi imelo veliko pozitivnih učinkov,« je dejal Brandstätter. Če bi se prodaja novih avtomobilov znova okrepila, bi to pomenilo dobro osnovo za vnovični zagon celotnega nemškega gospodarstva, je prepričan.

Nemčija je subvencije za nakup novih avtomobilov začela ponujati pred dobrimi desetimi leti zaradi svetovne finančne krize, ki je močno prizadela tudi avtomobilsko industrijo. Leta 2009 se je prodaja novih avtomobilov v primerjavi z letom 2008 povečala za 23 odstotkov oz. za več kot 700.000 avtomobilov. Po okrevanju trga so subvencije ukinili.

Po avtomobilskem in večini drugih industrijskih sektorjev je udarila tudi pandemija novega koronavirusa, saj je povpraševanje močno upadlo, mnoga podjetja pa so morala začasno prekiniti proizvodnjo.