To je potrdil tudi direktor podjetja Acron Samo Lampret, a dodal: »Šlo je za eno pogodbo, za dobavo zaščitne opreme iz mesta Qingdao (letalo je pristalo minuli petek, na njem pa je bila še donirana zaščitna oprema, op. p.). To je bila ena izmed prvih pošiljk, ki so prispele v Slovenijo. Letalo je organizirala država, mi pa smo plačali naš delež za transportne stroške, skupaj 127.000 evrov,« je zatrdil Lampret ter dodal, da ima za to pisna dokazila. Preostale pogodbe, ki jih je Acron sklenil z državo, skupaj so vredne skoraj 30 milijonov evrov, družbo zavezujejo, da opremo dostavi do skladišča Roje.

Tudi iz pojasnila zavoda za blagovne rezerve izhaja, da osnovna pogodba ni vključevala prevoza, to so uredili kasneje. »Prevozniku je zavod za blagovne rezerve plačal celotni znesek stroškov prevoza v višini 179.000 evrov (brez DDV). Vendar je zavod s podjetjem Acron sklenil pogodbo o delitvi stroškov prevoza, v kateri sta se pogodbeni stranki dogovorili, da bosta vsaka plačali strošek prevoza v sorazmerni višini s težo blaga,« so zapisali ter navedli, da je Acronov delež 127.300 evrov (brez DDV), ki ga bo poravnal tako, da bo stroške prevoza prefakturiral in se bodo medsebojne terjatve in obveznosti pobotale.

Iz Zavoda za blagovne rezerve so kasneje sporočili, da so pogodbo, ki ne vključuje transportnih stroškov (gre za tako imenovan logističen izraz FOB China) sklenili tudi z družbo Gorenje, a je slednja nazadnje sama organizirala prevoz in zavod, po njihovih zagotovilih, stroškov ni imel, blago pa so prevzeli v Rojah. Tudi vse njihove ostale pogodbe z dobavitelji, le-te zavezujejo, da blago dostavijo v Roje. Zakaj je enem primeru država prevzela organizacijo prevoza in naredila izjemo, v zavodu za blagovne rezerve včeraj niso pojasnili. ah