GKN Driveline, ki se ukvarja s proizvodnjo avtomobilskih transmisij in avtodelov, je neposredni dobavitelj podjetjem, ki montirajo avtomobile, njihove komponente pa gredo tudi drugim dobaviteljem, ki dobavljajo dele avtomobilski industriji. »Če bo zastoj v celi verigi trajal nekaj tednov, bomo krizo tudi s pomočjo vladnega interventnega zakona prestali,« pove direktor Andrej Poklič. »Škodo je trenutno nemogoče oceniti, saj imamo, kljub temu da ne delamo, fiksne in variabilne stroške. Takoj, ko bodo začeli delati naši kupci in bomo dobili naročila, bomo proizvodnjo pognali tudi mi. Verigo je treba zagnati, kar pa ne gre čez noč, poleg tega so države zaradi koronavirusa različno prizadete, zaradi česar se lahko ta čas še podaljša. Naše poslovanje bo v prihodnje odvisno ne le od tega, koliko nam bo država pomagala, ampak tudi od tega, kako se bo po tej krizi pobrala avtomobilska industrija – ali bomo v svetovnem merilu še vedno kupili sto milijonov avtov na leto ali pa bomo ugotovili, da jih, ker ne gre za nujno dobrino, ne potrebujemo.«