Oglaševalska zbornica je sporočila, da je v sodelovanju z mediji, agencijami in oglaševalci pripravljena pomagati pri podajanju relevantnih, etičnih in ciljno usmerjenih informacij ter zagotavljati prioritetno obveščanje potrošnikov in uporabnikov o tistih storitvah in dejavnostih, ki so ključna v teh razmerah. Pri tem pa računajo tudi na pomoč vlade.

Zmanjšalo se je namreč povpraševanje po določenih izdelkih in storitvah, zaradi katerega se je posledično zmanjšal tudi obseg oglaševanja. "Številni samozaposleni in mala podjetja trenutnih razmer ne bodo preživeli brez drastičnih ukrepov pomoči gospodarstvu s strani vlade in vseh pristojnih institucij," so navedli.

Zbornica zato poziva vlado, da poskrbi tako za zaposlene kot za podjetja vsaj na način, da v času izrednih razmer vsem brez tekočih prihodkov z ustreznimi ukrepi omogoči, da lahko zaradi epidemije odložijo izvajanje davčnih in drugih prispevkov iz naslova pogodbe o zaposlitvi. Poleg tega naj omogoči hitro sprejemanje delovnopravnih ukrepov da bi zagotovili ohranjanje delovnih mest.

Pomanjkanje finančnih sredstev namreč za medije, oglaševalce in agencije pomeni odpuščanje in morebitno prenehanje opravljanja dejavnosti, kar bo imelo po opozorilih zbornice "neslutene posledice na razvoj tržnega gospodarstva in demokratičnega ustroja slovenske družbe".