Mlada ekipa startupa je v času spremenjenih okoliščin navad uporabnikov spleta zaznala poslovno priložnost in podjetjem ter njihovim blagovnim znamkam ponudila drugačen koncept nagovora ciljnih skupin. Opazili so upad zaupanja večjih vplivnežev, ki imajo tudi po več sto tisoč sledilcev, zato sodelujejo s t. i. nano vplivneži, ki imajo od 1000 do 10.000 sledilcev.

Učinkoviteje od oglaševanja

Po njihovem so ti bolj kredibilni, saj nimajo popolnih profilov ali glamuroznih življenjskih slogov. Majhne skupnosti sledijo njihovim priporočilom in izkušnjam, zaradi česar je to bolj učinkovito od oglaševanja, dodajajo pri Epidemicu. Epidemic razišče nano vplivneže in izbrani prejmejo izdelke oz. storitve, ki jih potem preizkušajo, o njih pišejo, poročajo in jih umeščajo v svoja življenja, ki jih spremljajo njihovi sledilci. Če jim izdelek ni všeč, sodelovanje zavrnejo. Za umestitev vsebin na svoja omrežja niso plačani, prav ta okoliščina pa botruje pristnosti in iskrenosti njihovih zgodb, so prepričani pri podjetju.

Razvijajo lastno tehnologijo

Običajno v eno kampanjo vključijo najmanj dvajset vplivnežev, da imajo velik doseg. Pri Epidemicu glede na naročnikove želje med drugim izberejo vplivneže, jim posredujejo izdelke oziroma storitve, določijo doseg, spremljajo objave in pripravijo poročilo o aktivnostih na družbenih omrežjih. Med drugim pri iskanju vplivnežev uporabljajo svojo tehnologijo, ki jo sami dodatno razvijajo. Programska oprema, ki jo uporabljajo pri svojem delu, bo z nastavki umetne inteligence nadgrajena tako, da bo še laže in hitreje identificirala ljubitelje znamke, ki bodo iskreno kreirali vsebine.