Coster - Waldau je dodal, da je dobro, da pa si ne predstavlja, da bi novico videl kdo od njegovih družinskih članov. »Tisti, ki je to storil, vem, da ti je vseeno, ampak je** se!« Igralec je pod videom še zapisal, da je bila njegova podoba že večkrat uporabljena v različnih lažnih oglasih, da pa so z novico o njegovi smrti tokrat šli predaleč. Medtem ko so številne spletne strani že umaknile lažni oglas, se nekje še vedno prikazuje, saj je bila objava plačana vnaprej. K umiku oglasa je pozvala tudi danska televizija, katere logotip je bil uporabljen v lažni novici, zaradi česar so oglas prijavili tudi na policijo.

S podobnimi lažnimi oglasi se srečujejo tudi slovenski zvezdniki in zvezdnice. Nedavno je bila tarča lažnega oglasa Pia Zemljič, pozneje pa tudi Jan Plestenjak in Jonas Žnidaršič.

Lažne novice o smrti znanih so pogost način nabiranja klikov. Igralec Macaulay Culkin je bil na spletu že tolikokrat razglašen za mrtvega, da se je nedavno pošalil, da je mislil, da je že spet umrl, ko je videl, da je njegovo ime priljubljeno na twitterju.