Dobiček iz poslovanja (EBIT) se je zvišal za 36,4 odstotka na nekaj več kot pol milijarde kun, je razvidno iz objave na spletni strani skupine.

Postregli so tudi s številkami, ki ne upoštevajo enkratnih dogodkov in sprememb računovodskih standardov. Tako izračunana rast čistega dobička je dosegla 28,9 odstotka, povečanje dobička iz poslovanja pa 13,1 odstotka.

Predsednik uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi je ob objavi poslovnih rezultatov izpostavil, da je bilo lansko leto tako po dobičku kot prihodkih najboljše doslej. Kot je poudaril, so zabeležili tudi zgodovinsko visoke tečaje delnic na zagrebški borzi.

Na rast prihodkov najbolj vplivalo povpraševanje po delikatesnih namazih in pijačah

Na skupno rast prihodkov od prodaje je sicer najbolj vplivalo večje povpraševanje po delikatesnih namazih (+7,7 odstotka) in pijačah (+5,2 odstotka). Kava je z 20,9-odstotnim deležem in z 1,13 milijarde kun (152 milijona evrov) prihodkov od prodaje izstopala kot največja posamezna kategorija v skupnih prihodkih, so dodali v Atlanticu.

Skupina se bo v prihodnje osredotočila na glavne kategorije prodaje blaga za široko porabo, kot so kava, pijače, delikatesni namazi ter sladki in slani prigrizki. V tej luči predvideva internacionalizacijo blagovnih znamk, ki imajo dokazan mednarodni potencial, to sta predvsem slovenski znamki Argeta in Donat MG, pa tudi združevanja in prevzeme. S tem namenom so okrepili tudi upravo družbe, ki po novem šteje šest članov.

V distribucijskem poslovanju so največjo rast zabeležili na Hrvaškem (+8,2 odstotka) in slovenskem trgu (+3,7 odstotka). Atlantic Grupa na slovenskem trgu poleg Argete, Barcaffeja in Bebivite med drugim distribuira tudi Unileverjeve in Ferrerove izdelke ter žitne ploščice Corny. Lani so podpisali tudi nove distribucijske pogodbe za slovenski trg z osiješkimi družbami Saponia in Kandit.

V Atlanticu so izpostavili še, da so lani odprli novo logistično-distribucijsko središče pri Veliki Gorici v bližini Zagreba, v katerem so uveljavili tudi logistične robote. Poleg tega so nadaljevali strategijo umikanja iz neosnovnih poslovnih dejavnosti skupine in izstopili iz segmentov športne in aktivne prehrane ter dodatkov k prehrani.