Lani postavljena najsodobnejša tovarna za ocvrte izdelke v vrednosti pet milijonov evrov je bila za skupino Don Don, ki je vodilno pekovsko podjetje v regiji in največji proizvajalec ocvrtega peciva, podjetje pa si je leta 2017 zaradi hitre rasti pridobilo naziv gazele osrednjeslovenske regije, pomembna pridobitev.

Investicije za večjo produktivnost

Popolnoma avtomatizirana linija omogoča proizvodnjo do šest milijonov krofov na mesec, ki zamrznjeni potujejo na trge vse regije – od Slovenije in Hrvaške do Bosne, Srbije in Bolgarije. Najbolj priljubljenim krofom z mareličnim, vaniljevim in čokoladnim polnilom se letos pridružujejo novi okusi in oblivi, med njimi krofi z dvojnim polnilom, ki so polnjeni s čokolado in vaniljo ali čokolado in gozdnimi sadeži.

Skupina je v minulem letu veliko investirala, pove Alenka Mozetič Zavrl, direktorica družinskega podjetja. »V Sloveniji je bila končana investicija v proizvodnem obratu krofov, v Srbiji pa investicija v avtomatizirano proizvodno linijo somunov oziroma lepinj. Obe liniji sta namenjeni tako za prodajo na domačem trgu kot tudi za izvoz ter omogočata večjo produktivnost.« Don Don je poleg tega kupil dodatne pekarne v Srbiji, in sicer v Zaječarju, Kraljevu in Novem Sadu. Skupna vrednost vseh investicij skupine je lani dosegla 12 milijonov evrov.

Visoka rast prihodkov

Podjetje Don Don Slovenija je imelo v letu 2019 skupno 35 milijonov evrov prihodkov, skupina Don Don pa 108 milijonov evrov konsolidiranih prihodkov, kar je za 13 odstotkov več kot predlani. »Visoka rast prihodkov je prav posledica preteklih investicij v proizvodne zmogljivosti ter širjenja prodaje, ki se bo v povečanem obsegu nadaljevala tudi letos,« pojasnjuje Mozetič-Zavrlova in doda, da pričakujejo 125 milijonov evrov prihodkov. V Novem Sadu bo postavljena najsodobnejša pekarna za zamrznjen dopečni program, skupina pa načrtuje nadaljnja vlaganja v avtomatizacijo proizvodnje in s tem povečevanje zmogljivosti v znesku 15 milijonov evrov.