Pleasant Clutter je prvi LP producenta B.Visibla, ki sliši tudi na ime Peter Kalčič. Že prej je izdajal EP-je s po nekaj komadi, zato se mu je zdel korak nekako logičen. Kritiki so njegov album označili za zvočno in stilsko zelo dinamičnega, polnega detajlov, pri čemer mu je uspelo kondenzirati znane in nenavadne zvoke v očarljivo zvočno tkanino.

Stil elektronike, ki jo ustvarja, ne temelji na linearni, klasični 4x4 strukturi, ampak je ritmično bolj razlomljen. Tovrstna produkcija je v Sloveniji značilna za založbo rx:tx; s tem krogom DJ-jev je v stiku tudi B.Visible.

Prve korake je naredil v hiphopu in ta podstat je še vedno slišna v njegovi glasbi in še vedno rad sodeluje z avstrijskimi raperji, kot je recimo Monobrother.

Dunaj ima svoj zvok

Peter Kalčič se je rodil v Ljubljani, mladost pa je preživel v Beljaku na avstrijskem Koroškem. Na Dunaj je odšel študirat in ostal tudi zato, ker mu je všeč tamkajšnja glasbena scena. »Prijatelj iz Ljubljane mi je rekel, da ima Dunaj svoj zvok, in ko sem postal na to pozoren, sem ugotovil, da ni tako daleč od resnice,« pravi Kalčič. »Zanimivo je, da sobivamo različne glasbene scene in subkulture, si med sabo pomagamo, drugače kot nekoč. Na sceni je veliko mladih, talentiranih ljudi, in vselej poskušamo ustvariti nekaj tehtnega tudi skupaj.«

Na področju elektronske plesne glasbe in hiphopa je produkcija izjemno velika in tudi kakovostna in prodreti med prepoznavne, sploh v času globalizacije produkcije glasbe, ni lahko. »Prej je komunikacija v glavnem tekla prek internetnih blogov, ki pa so s prihodom pretočne internetne platforme spotify izgubili moč oziroma število klikov. Zdaj je uspeh vezan na to, da prideš na kakršen koli spotifyjev seznam. A težko se je s podtalno elektronsko glasbo prebijati po teh listah in lestvicah. Eden od kriterijev je recimo ta, da mora komad že v začetnih sekundah povedati, kaj se bo poslušalo, in ne sme biti daljši od dveh minut. Raje ustvarjam tako, kot se mi zdi prav, ne grem v takšne kompromise. Več podpore sem dobil prek bandcampa, ki pa je bolj usmerjen v prodajo plošč, MP3-formatov in ostalih datotek.«

Veliko podporo glasbeniki njegovega kova dobijo tudi pri radijski postaji FM4, na Dunaju ima tudi agencijo, ki skrbi zanj v smislu promocije in angažmajev, tako da po klubih igra tudi DJ-sete. Ali pa nastopa v zasedbi z bobnarjem in basistom, sam prevzame sintesizerje, efekte in semple. Dvakrat so nastopili tudi na Metelkovi. »Akustična inštrumenta dodata elektronskemu zvenu bolj topel značaj, ki ga imam zelo rad. Samo elektronska glasba mi zveni preveč čisto.«

Vedno v želji za novim

Čeprav je podpora glasbenikom na Dunaju zgledna, dobro urejeno je tudi področje avtorskih pravic, »nedvomno bolje kot v Nemčiji in Sloveniji«, pa samo od glasbe ne bi mogel preživeti, zato dela tudi kot grafični oblikovalec. »Imam prijatelje, ki živijo samo od glasbe, a začnejo postavljati komade tako, da bolje funkcionirajo na radiu in v spotify kontekstu. Sam ne morem delati tako, vedno ko grem v studio, želim ustvariti nekaj, česar še nisem slišal.«

Studio si deli z drugimi, vsak je prinesel svojo opremo, ki si jo posojajo. V svojo glasbo rad primeša kakšne retro zvoke, nenazadnje ima tudi sam zelo retro tehnično opremo – stare sintesizerje, stare drum mašine. Skladbe nastajajo različno dolgo, »če je ideja jasna, bi jo lahko končal tudi v kakšni uri, ampak ker sem rad natančen in imam rad detajle, proces dograjevanja traja tudi dva meseca. Pri tem spreminjam čustvena stanja, da se zgodi veliko prehodov, dinamik. Zadnji LP je precej eklektičen in ga rad igram v klubu, ne bi pa ga poslušal v avtu. Ko sem ga delal, sem veliko občutkov potegnil iz drugih glasbenih zvrsti, denimo free jazza, psyrocka, nemškega krautrocka.« Naslednja plošča, ki že nastaja, bo drugačna, bolj umirjena, kar nekaj bo tudi zvena klasičnega klavirja.