Banka je sicer že v 2018 predstavila novo strategijo rasti in začela z aktivnostmi za preobrazbo, ki jih je v 2019 okrepila in razširila na nova poslovna področja. Cilj banke je sicer s pretežno regijsko usmerjene banke okrepiti položaj v celotnem poslovnem in finančnem okolju.

Zato je banka aprila lani ob ohranitvi sedeža v Kopru v ljubljanskem poslovnem centru Rotonda odprla novo središče, kjer je položaje zasedla uprava banke skupaj s sodelavci iz nekaterih ključnih podpornih in komercialnih organizacijskih enot.

Banka je prenovila in poenostavila tudi procese, vključno s poslovalnicami. Štiri poslovalnice so v celoti prenovili v skladu s smernicami skupine, v 15 poslovalnicah pa so vpeljali nov storitveni model, na podlagi katerega se vloga poslovalnic in usmeritev njihovega osebja spreminja. Poslovalnice namreč postajajo bolj svetovalno okolje za zahtevnejša finančna vprašanja, medtem ko se enostavne bančne transakcije selijo na spletno ali mobilno banko.

Banka je sicer proti koncu 2019 zaključila testno obdobje celovitega prehoda na digitalno poslovanje, skupaj z vpeljavo novega večkanalnega storitvenega modela, ki naj bi komitentom zagotavljal enovito izkušnjo, ne glede na način, prek katerega bodo izvajali bančne storitve. Na slovenski trg je ob tem kot prva med slovenskimi bankami pripeljala plačilno storitev Apple Pay in s tem zaokrožila ponudbo mobilnega plačevanja, so v banki še zapisali v sporočilu za javnost.