Zlata Zavašnik: Ženska, ki oblači Sebastiana Cavazzo
Skoraj trideset let s svojimi inovativnimi oblikovnimi pristopi drzno in odločno spreminja podobo moškega modnega prostora. V svojih kreacijah moških oblačil se poigrava s klasičnim krojenjem, ki mu vsako leto doda svež pridih sodobnosti. Lastnica podjetja in blagovne znamke Sens Zlata Zavašnik zagotovo sodi med prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode. Še lani je redno sodelovala na priznanih modnih revijah, leta 1994 pa je praktično brez kapitala pogumno vstopila na domači modni trg s svojo lastno blagovno znamko, kjer se je obdržala kljub močni konkurenci in hudi gospodarski krizi. V letu 2020 je obraz znamke Sens postal Sebastian Cavazza.
Zlata Zavašnik z ambasadorjem svoje blagovne znamke igralcem Sebastianom Cavazzo (Foto: Peter Giodani)
Zgodba blagovne znamke Sens se je začela pisati leta 1994, vendar ste začeli oblikovati oblačila že veliko prej. Se še spomnite svojega prvega šivalnega stro...