FCA se tako kot večina tekmecev ubada z ohlajanjem globalnega avtomobilskega trga, ki je zanj lani pomenilo dvoodstotni padec prihodkov od prodaje; dosegli so 108,2 milijarde evrov. Prodaja je upadla tudi na severnoameriškem trgu, ki je za FCA ključnega pomena.

Vlagatelje so v začetku letošnjega leta z upanjem navdali poslovni rezultati FCA za zadnje lansko četrtletje, ko se je čisti dobiček na letni ravni povečal za 35 odstotkov na 1,6 milijarde evrov, vendar to očitno ni bilo dovolj za boljše celoletne rezultate.

FCA je od lani v postopku združitve s francosko avtomobilsko skupino PSA, s katero bi nastal četrti največji proizvajalec avtomobilov na svetu za Volkswagnom, zavezništvom Renault-Nissan in Toyoto. Letno naj bi proizvedel 8,7 milijona vozil ter ustvaril približno 170 milijard evrov prihodkov in 11 milijard evrov dobička iz poslovanja.