Prišli smo do točke, ko o električnih avtih razmišljajo tudi znamke, ki so prisegale na najbolj zmogljive bencinske motorje. Porsche in Ferrari, na primer. Odgovorni pri znamki iz Stuttgarta so celo tako napredni, da električno gnanega športnika že imajo, sliši pa na ime taycan. Ko so ga predstavili, so šampanjce odpirali kot za stavo, danes pa niso tako zelo dobre volje. Testiranja so pokazala, da je doseg na elektriko 324 kilometrov. Čeprav so to sliši veliko in za trenutne norme električnih vozil tudi je, pa je dosežek dovolj zgolj za zlato sredino, tesla S se namreč na prvem mestu hvali s kar 462-kilometrskim dosegom. Za nameček je tesla onkraj luže polovico cenejša (79.990:168.000 dolarjev). »Nismo razočarani,« pravijo odgovorni pri Porscheju, ki jih tolaži dejstvo, da je njihov avto vendarle namenjen malce drugačnim kupcem, ki prisegajo na športnost in temu primerne zmogljivosti, pa čeprav se že teslinih (maksimalnih 250 km/h, 2,8 sekunde do stotice) ne bi branili.

Porsche pa še zdaleč ni edino podjetje, ki proizvaja športne avtomobile in mu je elektrika vse bližje. Tudi Ferrarijev šef Louis Camilleri je bil glasen v nameri, da znamka iz Maranella čim hitreje predstavi svoj odgovor na električno mobilnost, potencialni kupci pa zagotovo vsaj malce razočarani. Prvi mož je namreč dejal, da avto pred letom 2025 zagotovo ne bo zapeljal na cesto. Kar je tri leta kasneje od prvotnih napovedi. Italijani imajo podobno težavo kot številne znamke, na trgu enostavno ni dovolj dobre baterije, ki bi električnemu štirikolesniku zagotavljala mešanico vrhunskih zmogljivosti, velikega dosega in kratkega časa polnjenja. Namesto povsem električnega avta pa so morebitnim kupcem kot alternativo že letos predstavili hibrida, ki sliši na ime SF 90 stradale. Ne bo osamljen, saj napovedujejo, da bo že leta 2022 kar 60 odstotkov vseh njihovih prodanih avtov hibridov oziroma za lažjo predstavo: dva izmed treh prodanih ferrarijev bosta hibrida. Pri čemer je zanimivo, da se poigravajo tudi z zamislijo avta na vodik.

Tudi pri Mercedes-Benzu so na neki način lahko zaskrbljeni, čeprav gre za sladke skrbi. Njihov električno gnani luksuzni športni terenec EQC bo na zelo pomembnem ameriškem trgu naprodaj šele z letom 2021. Z razlogom. S prodajnimi načrti zamujajo, ker so ga evropski kupci razgrabili. Dejstvo je, da se je vojna v svetu električnih vozil šele dobro začela, vanjo pa se vse aktivneje vpletajo tudi znamke, ki se imajo za nekaj več. Zdi pa se, kot da vse tekmujejo zgolj proti eni – Tesli. Ta na vseh področjih e-mobilnosti postavlja standarde, ki jih bo težko preseči. Milijarde za razvoj namreč niso porok za uspeh.