Kritika razstave Matije Bobičića Funny How: Slikar, ki do vidnosti prihaja po novih poteh
Digitalni mediji niso pustili pečata le na umetniški produkciji, ampak tudi distribuciji. Instagram, aplikacijo, ki uporabnikom omogoča delitev podob in videoposnetkov, umetniki že nekaj časa s pridom uporabljajo. Nekateri med njimi so na instagramu tako uspešni, da umetnine prodajo takoj, ko jih objavijo, še preden pridejo do kritike in galerije. Takšne prodaje imenujejo »flash sales« in najvišje cene se dvigajo do zavidljivih 30.000 evrov. A ne gre le za trženje. Instagram ponuja prepoznavnost in ustvarja kariere brez kritikov in galeristov.
Telesa možicljev, kot bi jih morda zarisali otroci s prstnimi barvami, so zapolnjena z obrazi. Kljub živahnim, veselim barvam se vsi obrazi, podobni tistim iz miniserije Stephena Kinga It, na slikah neprijetno režijo. (Foto: Jaka Babnik)
V Sloveniji imamo le eno galerijo, ki se posveča spletni prodaji, bolj prodorni na področju so seveda umetniki sami, ki ob tradicionalnem galerijskem sistemu uporab...